Avatar billede zzup Nybegynder
07. august 2006 - 19:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Webhosting, Hvad skal man vælge?

Jeg sidder her og kigger på webhosting af hjemmesider..

Jeg har samlet nogle forskellige links og har siddet og kigget på priserne, og hvad man får for pengene.. Men jeg synes det er svært af bestemme sig..

Jeg VED, jeg får brug for; PHP, mySQL, Ubegrænsede email konti, FTP Login og Plads.. 500 - 1000 MB, men vil dog mene at 500 er nok.

Jeg skal bruge domænet til en online shop.

Hvilket firma vil i fortrække?

https://www.b-one.net/
http://www.clichehosting.com/dk/Default.asp?
http://www.surftown.dk/

Er der evt andre i ville foretrække?

Jeg tænker også på om I har dårlige oplevelser med fx B-one eller nogen af de andre?
Er der nogen af dem der har en ualmindelig høj downtime?
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
07. august 2006 - 19:32 #1
Hvad med at kigge på dem her http://www.unoeuro.com/order.php Der får et stabilt webhotel, dog ikke telefonisk support, men deres support fejler ikke noget

Jeg har et par sider hos dem, jeg har aldrig oplevet at siden har været nede.
Avatar billede danish1977 Nybegynder
08. august 2006 - 08:13 #2
Prøv at kigge i spørgsmålsoversigten, der kører en anden tråd med meget fine besvarelser om lige netop B-one go Surftown.
Surftown og B-one er førende med 9kroners domæner med det plads du ønsker, dog har surftown langt den bedste support NÅR det går galt.
Avatar billede webt Nybegynder
08. august 2006 - 09:43 #3
Mht til b-one er det forskelligt fra kunde til kunde hvor gode erfaringer der er- tror dog de er blevet bedre men jeg vil aldrig sætte min fod hos dem igen.

Bruger også unoeuro til et par domæner og har da heller ikke nogle egentlige problemer, men synes nu at servernes svartider er lidt langsomme af og til og deres servere har det med at blive endnu sløvere til tider når der bruges sessions som de selv indrømmet var en fejl for 3mdr siden men det sker stadig - men da jeg kun har personlige sider der har jeg ingen planer om at flytte da det ikke betyder det helt store.

Hvis der er tale om en rigtig seriøs webshop ville jeg nok vælge en udbyder som ikke er "discount" har bla en side kørende på danhost "business" til 60kr om måneden og vil nok sige at der er noget mere fart over feltet her og hvis der er problemer undskylder de nærmest over at de ikke kunne løse det hurtigere end 5 min. (i hvert fald som virksomhedskunde)

Jeg er ikke den store ekspert inden for dette område så det er bare min personlige erfaring at man får som regel på et eller andet plan hvad man betaler for, og tror da også at problemer osv bliver taget en tand mere seriøst de steder hvor man betaler lidt mere, kan man fx være 100% sikker på en server der går ned kl 04:30 søndag morgen bliver startet igen inden for 10 minutter eller ej?

Mvh
Martin
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
08. august 2006 - 12:33 #4
Unoeuro.dk ligger jo på wannafind´s server
Avatar billede zzup Nybegynder
08. august 2006 - 13:54 #5
Yes.. jeg lytter..

ravsted-dk: Unoeuro.dk ligger jo på wannafind´s server <- Hvad vil det sige?
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
17. september 2006 - 21:52 #6
Det er deres søster selskab, god oppetid god support og styr på deres ting.