Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 16:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Når eet bogstav gøres fed bliver hele dokument sat i fed?

Hej

Jeg har modtaget et dokument der driller. Det er på 9 sider. Problemet viser sig når jeg markerer et bogstav og sætter det til fed skrift. Timeglasset kommer på og der går flere minutter før bogstavet endelig er blevet sat i fed. Og desværre er reste af dokumentet så også i fed skrift.

Er der nogen der kan gennemskue problemet og fortælle mig hvad jeg skal gøre?
Avatar billede supertekst Ekspert
07. august 2006 - 17:36 #1
Er der forskel på at anvende knappen [F] & Ctrl+F?

Du er velkommen til at sende det / evt. uddrag heraf til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
07. august 2006 - 17:40 #2
Check evt.om der skulle ligge en makro i dokumentet - Alt+F8
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 17:58 #3
hej supertekst

- dokumentet er på vej
- jeg har prøvet både knap og genvejstast
- alt-f8 gav to makroer, men de er installeret tidligere (avery etiket-makroer)
Avatar billede supertekst Ekspert
08. august 2006 - 08:27 #4
Ok - ser på det
Avatar billede supertekst Ekspert
08. august 2006 - 09:09 #5
Forklaring:
Det er fordi der i typografien ”Normal” er automatisk opdatering
Formater / Typografi / Vælg Normal / Højreklik / Vælg Rediger /
Fjern ”flueben” i Automatisk opdatering – idet øjeblik du sætter en tekst, der er baseret på typografien Normal til Fed – ja – så opdateres al brødteksten, der netop er baseret på Normal
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 14:00 #6
Supertekst: Tak for hjælpen
Avatar billede supertekst Ekspert
08. august 2006 - 14:56 #7
Selv tak