Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2006 - 10:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Surftown hacket

Hej

Er jeg den eneste der har fået mine sider ved surftown hacket?

Se blandt andet http://jesper.thusgaard.com

Mvh J;-)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. august 2006 - 10:11 #1
Ikke her, der virker det fint...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2006 - 10:20 #2
Vil det sige at det måske bare er mit login der er hacket?

Kan du se min side?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. august 2006 - 10:29 #3
Ja... Den er hacket.... Men thusgaard.com er ikke hacket.... kun dit subdomæne
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2006 - 10:44 #4
Thusgaard.com ligger på en unoeuro server.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. august 2006 - 10:52 #5
okay... men det website jeg har er ikke hacket.... hos surftown
Avatar billede agermose Nybegynder
07. august 2006 - 14:44 #6
har du fortalt dem det, så de ved det og kan gøre noget?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2006 - 14:47 #7
Ja jeg har kontaktet deres support, og afventer svar.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2006 - 14:48 #8
Tror lige jeg skal have begge mine maskiner scannet for spyware... ;-)
Bare for at udelukke min del af det.
07. august 2006 - 15:18 #9
PS: Flere andre Websites er blever 'hacket' og fået samme indhold for nogle mdr. siden. Der var vist en tråd om det her på Eksperten.dk ...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2006 - 18:02 #10
Har netop fået mail fra Surftown.
De undskylder men den server mine sites (7 ud af 8) ligger på er blevet kompromitteret! De er ved at reetablere data, der skulle ikke være gået data tabt.

Det skal siges at på trods af dette vil jeg fortsat bruge surftown, fordi de altid har leveret en god service til mig.

Jeg syntes at det er en noget sørgelig verden vi lever i når bryllups sider, baby sider og private sider i flæng bliver defaced af folk der ikke en gang gider at lave noget der ser bare halv anstændigt ud. Og hvad er det egentligt at de får ud af det?

Mvh jesper
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. august 2006 - 13:33 #11
Man brugte hele dagen igår på at restore serveren og så blev den hacket igen i morges.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. august 2006 - 23:12 #12
Så er vi i luften igen.