Avatar billede wandborg Nybegynder
06. august 2006 - 23:23 Der er 13 kommentarer

Sletning af mail

Hej

Jeg har et problem med min Outlook Express.

Når den starter kommer "timeglasset" frem, og den reagerer ikke overhovedet..

Er der nogen der ved hvad problemet er, og kan det løses uden at alle mine mapper med adresser, og gemte mails bliver mistet.

Wandborg
Avatar billede qaaq Nybegynder
06. august 2006 - 23:29 #1
Måske er det en virus. Har du antivirus?

Dine mails er gemt i filer på din harddisk, så de kan nemt kopieres i sikkerhed. De ligger sansynligvis et sted under C:\Documents and Settings\Brugernavn-her\Lokale indstillinger\Application Data

hvornår begyndte den på det?
Forklar lidt mere..
Avatar billede wandborg Nybegynder
06. august 2006 - 23:34 #2
begyndte da vi havde en strømafbrydelse, skulle så tænde computeren, og ville slette mine mails, det gik også godt nok, indtil jeg skulle slette den sidste, derefter gik det galt.
Avatar billede wandborg Nybegynder
06. august 2006 - 23:34 #3
Er sikker på det ikke er en virus
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2006 - 23:37 #4
"Normalt" ligger dine mails her, det er .pst filer

C:\Documents and Settings\*Bruger*\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\*En masse tal og bogstaver*\Microsoft\Outlook Express
Avatar billede wandborg Nybegynder
06. august 2006 - 23:38 #5
Hvordan genopretter jeg så min Outlook express
Avatar billede qaaq Nybegynder
06. august 2006 - 23:38 #6
hvis du vil slette en hel mappe kan du gøre dette:
-Finde dine mail-filer i en af undermapperne til den sti jeg skrev før. (de hedder *.dbx).
-Lukke mailprogrammet.
-Slette filen der hedder det samme som den mappe med mails du vil slette.
-Slarte mailprogrammet.

Når programmet startes igen, danner det automatisk en ny fil til at erstatte den manglende. Men uden indhold.

Din mail er derved slettet.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2006 - 23:50 #7
Sorry, min fejl. det er nemlig .dbx filer, men stien er rigtig.
Avatar billede wandborg Nybegynder
06. august 2006 - 23:57 #8
går ind under den sti du nævner kommer til app.data derefter kommer jeg til Rcincidents derefter til Rc9f.tmp og rcbuddy så slutter stien??????????????

:\Documents and Settings\Brugernavn-her\Lokale indstillinger\Application Data
  så kommer rc9g.tmp og rcbuddy (microsoft fjernbetjening)!!!??????????
Avatar billede wandborg Nybegynder
06. august 2006 - 23:59 #9
kan ikke finde nogen .dbx filer
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2006 - 00:04 #10
Prøv at søge efter *.dbx
Husk at søge i skjulte filer og mapper og i systemmapper.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2006 - 00:07 #11
Når du leder efter stien vi henviser til, skal du også ha slået visning af skjulte filer og mapper til
Avatar billede wandborg Nybegynder
07. august 2006 - 05:51 #12
tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2006 - 08:25 #13
Velbekomme, her kommer et svar hvis du også kunne bruge mine kommentarer.  :-)