Avatar billede lauka Nybegynder
06. august 2006 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

synkronisering med mobil

Hej.
Jeg har en sony ericson W810i som jeg gerne vil kunne synkronisere med min bærbare pc via blue-tooth. Det virker egentligt fint lige bortset fra at der oprettes dubletter begge veje selvom der ikke er ændret i profilerne. Den skulle jo kun lave ændringerne hver gang man synkroniserer. Jeg bruger Outlook 2003.
Håber der er en der kan hjælpe.
Lauka
Avatar billede hope2 Nybegynder
06. august 2006 - 22:25 #1
Avatar billede hope2 Nybegynder
06. august 2006 - 22:48 #2
Har selv K750i
Går ud fra at det er "Sony Erichssons PC suite?
Der kan du gå ind i Sync Manager > indstillinger.
Der burde du kunne styre synkroniseringen.
Håber det hjælper
Hope2
Avatar billede lauka Nybegynder
08. august 2006 - 16:52 #3
Efter jeg nu har kørt Sony Erichssons PC suite ind virker det med kabel og intarød men ikke med Blue-tooth. Det må være et dongle problem.
>>Hope2 Kan du lige smide et svar for point :-)
Avatar billede hope2 Nybegynder
09. august 2006 - 11:31 #4
Jeg går ud fra at det var linket http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_2_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10376&fid=24120&esi=true der hjalp.
Så hjælper det også at køre Erichsson-Pcsuiten ind ;-)
Jeg bruger i øvrigt også selv "kun" infarød samt USB.
Hope2