Avatar billede jigga Nybegynder
02. august 2006 - 17:35 Der er 9 kommentarer

Eksport af kontaktpersoner til Excel- installations fejl?!

Hej,

Da jeg skal have alle mine kontakter ind i min Qtek 8310 er det nødvendigt eksportere alle kontakter til en Excel fil, rette i det og derefter importere dem igen (alle numre står i "andre" og skal til "Mobiltelefon".

Outlook siger at funktionen ikke er installeret.
Problemet er, at den SKU011.cab fil der skal bruges ikke findes på min Outlook 2003 CD.
- Jeg har tilføjet til installationen, at den skal køre hele Outlook og Excel fra computeren.
- Det samme har jeg gjort ved Office shared features og Office tools.

Den siger stadig, at funktionen ikke er installeret.
Jeg kan sagtens eksportere de andre valgmuligheder der findes (pånær access).

HVORDAN LØSER JEG DETTE PROBLEM? :-)

På forhånd mange tak!
Avatar billede nicer Nybegynder
02. august 2006 - 18:31 #1
Har du prøvet at hente opdateringer til dit Office?
Avatar billede jigga Nybegynder
02. august 2006 - 19:59 #2
Jeg har sat CD'en i og valgt reperation af tidligere installation.
Dog har jeg ikke af-installeret og re-installeret, skal jeg forsøge det?
Avatar billede nicer Nybegynder
02. august 2006 - 20:10 #3
Ja gør det, hvis det ikke løser problemet, skal du prøve at hente opdateringer fra opdaterings siden på microsofts hjemmeside
Avatar billede jigga Nybegynder
02. august 2006 - 20:21 #4
Jeg har installeret SP2 til Office. Endvidere har jeg kørt et program fra microsoft hjemmeside som fortæller mig, at :"Dine Office-programmer er opdaterede!"

Har du andre forslag? :-)
Avatar billede nicer Nybegynder
02. august 2006 - 21:28 #5
Nu bruger jeg godt nok ikke outlook, så kan ikke selv sige om jeg har funktionen :/

hvilket office er det? (årstal)
Avatar billede jigga Nybegynder
02. august 2006 - 21:34 #6
Office 2003
Tror du, at det er en mulighed, at afinstallere det hele og re-installere det igen?
Avatar billede nicer Nybegynder
02. august 2006 - 21:39 #7
brug tilføj/fjern programmer i kontrolpanel og fjern det :P
og kig lige i C:\Programmer\ (hvis det er der du har installeret det) om mappen stadig ligger der :) det gør den nogen gange..

Ellers installér fuldt igen og opdater, hvis det ikke virker, så er jeg på bar bund desværre :/
Avatar billede jigga Nybegynder
03. august 2006 - 17:31 #8
Har afinstalleret Office og re-installeret det samt hentet alle opdateringer på mircrosoft opdateringside.
Det kan ikke lade sig gøre. Der er derfor kun muligheden at gøre det manuelt.

1½ times arbejde --- Det kunne være værre :-)
Avatar billede nicer Nybegynder
03. august 2006 - 17:38 #9
sry Jigga :/