Avatar billede sorenzoo Juniormester
02. august 2006 - 12:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Man skal kunne downloade en fil.

har en hjemmeside hvor jeg skal have mulighed for at mine kunder kan aktivere / hente en exe. fil...
Når jeg kobler op på ftp serveren hvor skal jeg så ligge filen for at man kan linke til f.eks www.navn.dk/filnavn.exe ???
burde det ikke bare være i roden eller hvad...???
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. august 2006 - 12:47 #1
hvis linket til download skal være www.navn.dk/fil.exe så skal du bare uploade exe filen til samme bibliotek hvor din index side ligger
Avatar billede sorenzoo Juniormester
02. august 2006 - 13:49 #2
kan det godt passe at min index fil hedder default.asp....???
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. august 2006 - 15:24 #3
yep det kan det sagtens. men hvad er adressen til din side? så kan jeg da se om jeg har ret :)
Avatar billede sorenzoo Juniormester
02. august 2006 - 15:30 #4
Avatar billede sorenzoo Juniormester
02. august 2006 - 15:35 #5
har fået det til at fungere.... skulle ligge under htdocs/ ... tak for hjælpen.
Avatar billede sorenzoo Juniormester
02. august 2006 - 15:35 #6
send svar
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. august 2006 - 19:51 #7
lad os dele så :)