Avatar billede coliniiii Nybegynder
01. august 2006 - 13:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Adresselinien væk?

Hvor er min adresselinien? Jeg har prøvet at sæt flyben i vis adresselinien i VIS og fjernet flyben i lås værktøjsliien......:-((.  Colin
Avatar billede coliniiii Nybegynder
01. august 2006 - 14:01 #1
Det bemærkes at jeg har stillet det samme spørgsmål i "Kandu"
Colin
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. august 2006 - 14:05 #2
Den sidder ikke evt. "halvgemt" ude i vinduets højre hjørne? Måske skal du trække den ud.
Avatar billede robotten Praktikant
01. august 2006 - 14:08 #3
Eller du ved et uheld har fået trykket F11, der viser vinduet i fuld størrelse?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2006 - 14:10 #4
Når du har fjernet fluebenet i "Lås værktøjslinjen" kan du så ikke "trække" den ned igen med musen? Tag fat med musen i underkanten af den grå kant.
Avatar billede coliniiii Nybegynder
01. august 2006 - 14:12 #5
Der kom et hurtig svr fra miritdk i kandu som hjælp
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2006 - 14:12 #6
Må vi høre svaret?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2006 - 15:20 #7
Må vi ikke høre hvad løsningen var?
Avatar billede coliniiii Nybegynder
01. august 2006 - 16:39 #8
Det samme svar som, old-faithful,vejmand
Vis i skal have nogle point. Fortale hvad jeg skal gøre...
Avatar billede coliniiii Nybegynder
01. august 2006 - 16:47 #9
Jeg har igenemm tiden haft meget hjælp fra jer. Jeg har akcepteret mit eget svar da jeg ment at miritdk fra kandu kom først. Jeg vil gerne giv nogle point
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. august 2006 - 17:05 #10
Æv... :-(
Avatar billede robotten Praktikant
01. august 2006 - 22:36 #11
old-faithful>> Enig, det var langt fra en særlig pæn behandling du fik her. Du svarede korrekt på det givne spørgsmål.

At colinii så havde oprettet spm. andetsteds, kommer ikke denne sag ved.
Var det ikke fordi det er så uendeligt ligegyldigt med pointene, så burde colonii oprette et nyt spm. i "fri debat" med pointene til dig.

Men fred nu med det herfra *sss*
Avatar billede robotten Praktikant
24. februar 2007 - 11:13 #12
*lol*
Har lige pr. 21/2 fået dårlig karme pga. dette spm. Fedt, for et 4 mdr. gammelt spørgsmål. Lad os endelig bakke tilbage til 2000 hvor jeg begyndte her :)