Avatar billede schaarup Nybegynder
31. juli 2006 - 09:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

C5 4.0 + Terminal Server

Hej,

jeg har en terminal server kørende hvor brugerne skal køre C5 4.0. Hvis man prøver at afvikle programmet som almindelig bruger, kan man se C5 starter op men quitter med det samme. Som administrator virker det fint. Så skulle man tro at det er nogle rettigheder, men der er ful læse/skrive til hele det dir hvor C5 ligger for ALLE. Jeg har desuden prøvet at indsætte en vilkårlig bruger i Administrator gruppen, også uden held. Nogen gange fremkommer denne fejl i log på Terminal Server :

Faulting application C5W32.EXE, version 0.0.0.0, faulting module unknown, version 0.0.0.0, fault address 0x001ab490.

og

The application, I:\C5W32.EXE, generated an application error The error occurred on 07/30/2006 @ 13:04:50.334 The exception generated was c0000005 at address 001AB490 (<nosymbols>)

Kan det være noget DEP der generer ? Synes jeg har prøvet at slå det fra så det kun omhandler Windows OS filer.

Hjææææælp :)

//SS
Avatar billede schaarup Nybegynder
31. juli 2006 - 09:33 #1
Til orientering så fremkommer fejlen ikke ved forsøg på start af C5, den kommer sporadisk. Eventlog logger intet når man prøver at starte C5.
Avatar billede schaarup Nybegynder
03. august 2006 - 13:00 #2
Lukkero
Avatar billede LarsHamSelv Nybegynder
05. oktober 2009 - 10:15 #3
Hej,
fandt du en løsning?

Jeg oplever nemlig det samme og er meget interesseret i hvad der kan gøres.

- Lars