Avatar billede ladyhawke Novice
31. juli 2006 - 08:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Targa 32" LCD TV i Lidl

Er der nogen som kender til ovenstående og ved om tv kvaliteten er nogenlunde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2006 - 09:37 #1
Næh....
Svært at udtale sig om uden link eller andet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2006 - 09:37 #2
Men Targa er ikke et mærke jeg har hørt om - husk på at ved LCD TV følger pris og kvalitet ALTID ad.
Avatar billede ladyhawke Novice
31. juli 2006 - 09:48 #3
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20060730.p.32_LCD_TV

Her er linket, der står desværre ikke prøcis hvilken model det er, men jeg regnede med at dem der evt. havde købt et eller kigget på det, vidste hvor linket var
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
31. juli 2006 - 12:21 #4
Det ser da ok ud, men som sagt, TARGA er et af de billige mærker, og jeg er sikker på, at man kan finde noget bdre til næsten samme pris. Men ifølge spec. er den ok.
Ville ikke selv investere i den.!
Avatar billede ladyhawke Novice
31. juli 2006 - 14:18 #5
Har du nogen forslag til det så? Vil gerne se den "in action" før jeg køber ind, der er jo vildt stor forskel på hvordan de viser alm. tv signal.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
01. august 2006 - 08:37 #6
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0609560160

Eller lignende mærker ( phillips, Pioneer etc.)

Den største forskel er kontrast, hvor denne er dobbelt så god, dvs. farvegengivelserne er noget bedre.

Samsung er også et mærke hvor man ved kvalitet er et nøgleord, og jeg synes de 1500,- ekstra er godt givet ud.
Som du selv siger, skal man altid se et nyt tv med antennesignal i butikken. Man kan ved bl.a. www.alfaview.dk også finde billige tv, men her kan man ikke få lov at se skærme med andet end digitalt signal, så det er svært at vurdere deres skærme ud fra det.

Held og lykke med dit køb.
Avatar billede ladyhawke Novice
01. august 2006 - 09:05 #7
Mange tak forslaget :) Jeg var i Lidl og kigge igår, men der var ikke noget at kigge på, så de får ikke solgt noget til mig i denne omgang.