Avatar billede hyrup Nybegynder
28. juli 2006 - 19:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne netværksdrev efter at have skiftet password

Jeg har skiftet password på alle brugere på en SBS2003 og det meste er fint. Det enste er at der er en bruger der ikke kan komme på netværksdrevene mere. Han kan godt logge på domænet med sit nye password.

Hvis jeg logger på med en anden bruger kan jeg godt komme på?????

Håber der er nogle der har et godt og hurtigt svar.

Hyrup
Avatar billede morten_leth Nybegynder
31. juli 2006 - 10:34 #1
En mulighed kunne jo være at fjerne netværksdrevet og lade det blive oprettet igen, evt. prøv at skrive stien over til netværksdrevet for at få en fejlmeddelelse..
Avatar billede hyrup Nybegynder
08. september 2006 - 10:24 #2
Nå men undskyld den lange svar tid, men da det var en computer på mit arbejde, så kom der ferie også skulle der også tid til kikke på det.
Det var rigtigt hvad morten siger, jeg afbrød forbindelsen til netværksdrevet, loggede brugeren af og så på igen. Nu virker det og min boss er glad.:-)

Kom med et svar så får du de point du fortjener .

Hyrup
Avatar billede morten_leth Nybegynder
10. september 2006 - 19:23 #3
He he hermed ligger der et lille svar til dig.

/Morten Leth
Avatar billede hyrup Nybegynder
13. september 2006 - 19:39 #4
nå da hi hi
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. september 2006 - 08:52 #5
argh.... beklager, og det sørgelige er at det er ikke engang første gang det sker.. HA HA HA!!!