Avatar billede hansen_81 Nybegynder
28. juli 2006 - 11:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Mangler Guide til at sætte skærme til

davs.. jeg har fået sådan et stik ind af døren, og har sat min anden skærm til... hvordan får jeg skidtet til at virke med nVIDIA, sådan der er 2 forskellige skærme, som jeg kan "uddele" opgaver til.. "fx. send til skærm 2.. osv..
nogle der har prøvet det før som vil hjælpe ?
Avatar billede spine Nybegynder
28. juli 2006 - 11:54 #1
yes du skal installere nvidia nview softwaren, som alt andet lige må følge med på cd'en til dit dualhead kort :) det virker kanont.
http://www.nvidia.com/object/feature_nview.html
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
28. juli 2006 - 11:58 #2
aha? er det en speciel software til at have 2 skærme sat til?
- fordi jeg har da fået lidt til at virke, fx. nu, ser jeg "adams æbler" på den ene.. og eksperten på denne..., men :/ ikk helt optimalt.. fordi, det er over horizentel, eller vertikalt..
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
28. juli 2006 - 12:00 #3
jeg sidder nemlig også med nVIEW lige nu.. og roder lidt..
men kan du give en guide på de forskellige ting, sådan jeg kan tilpasse det :/
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
28. juli 2006 - 12:03 #4
fx. lige nu har jeg en lang proceslinje, er det muligt at få 2.. på hver sin skærm :/
Avatar billede spine Nybegynder
28. juli 2006 - 12:04 #5
nej process linie kan du kun have en af :) ... ellers er det såmænd ikke så meget at justere... prøv dig frem.
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
28. juli 2006 - 12:05 #6
dualview? er det dét
så det på et pic.. jeg har nogle ældre nvidea drivere... fordi det virker bedst i cs :/
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
28. juli 2006 - 12:16 #7
tja, jeg venter lige dagen ud, om der er andre der har noget at sige :)
kl. 24:00 lukker jeg, hvis det er
Avatar billede spine Nybegynder
28. juli 2006 - 12:33 #8
jeg mener ikke driveren har nogen indflydelse på om du kan bruge dualview..