Avatar billede phospheer Nybegynder
27. juli 2006 - 12:46 Der er 9 kommentarer

Ipaq's gps software

For nogen tid siden købte jeg en Ipaq med tilhørende software til gps fra ViaMichelin. Det hele virkede fint nok indtil jeg kom til at ødelægge installations cd'en til gps programmet, og selve Ipaq'en løb tør for strøm og dermed slettede programmet.
Nu har jeg jo så en Ipaq uden gps, og kan ikke bruge den ødelagte installations cd. Jeg har spurgt hvor jeg købte den om man kan få en erstatnings cd, men det kan man ikke uden at betale fuld pris for den igen...
Er der nogen der kan hjælpe med at finde den relevante software gratis et sted, eller må jeg simpelthen ty til pengepungen? (Det handler udelukkende om gps kort fra ViaMichelin over Danmark)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
27. juli 2006 - 12:50 #1
De har links til gratis map-software på deres site:

http://www.viamichelin.dk/

Derudover er der også anden software, prøv at gå dem igennem! ;-)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
27. juli 2006 - 12:54 #2
Ellers, hvis du ikke kan finde derinde, så skriv direkte til dem og hør ad, det kan s*u ikke passe at du ikke kan købe en ny skive, der må være andre som oplever sådan et problem. De må da være interesseret i at yde den service, istedet for at miste kunder som bliver pissed over at skulle købe helt nyt udstyr!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. juli 2006 - 13:10 #3
tribalroots>> Det site du linker til er ikke et officielt ViaMichelin site!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. juli 2006 - 13:12 #4
phospheer>> kontakt Via michelin, via dette site og spørg dem ang. replacement CD: http://www.viamichelin.co.uk/viamichelin/gbr/jsp/nav/MaSupportHme.jsp
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. juli 2006 - 13:16 #5
phospheer>> Du kan ringe til dem: From Denmark: 77300043
Avatar billede phospheer Nybegynder
28. juli 2006 - 12:41 #6
Jeg har nu ringet ind til ViaMichelin support, og der siger de at de umiddelbart ikke kan sende en installations cd som erstatning, men at de vil undersøge det og ringe tilbage. Det lyder ikke som om det er en mulighed med en erstatnings cd...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. juli 2006 - 13:07 #7
Har du spurgt HP support om du kan købe en erstatnings CD?

Ellers er der ikke andet end at ærge sig og købe et nyt program, lige umiddelbart ser tomtom billigere ud!
Avatar billede phospheer Nybegynder
30. juli 2006 - 13:27 #8
HP har ikke noget med softwaren at gøre, det er ViaMichelin der er udbyder af den. Og fra deres side lyder det som om det ikke er muligt.

Så ja, lige nu ser det håbløst ud... Tror det ender med jeg køber en ny! Elendig service af ViaMichelin. Godt råd til andre: Køb det ikke!!
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 10:38 #9
phospheer - kontakt Vicsat på telefon 70 20 82 88, de har cderne på lager.