Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
25. juli 2006 - 19:41 Der er 14 kommentarer

Afinstallering af gammel NOD32

Hej!

Jeg har fået installeret NOD32 virusprogrammet på min pc, men kun i trial version. Det hele var med henblik på at jeg skulle signe op til at betale for programmet ud i fremtiden, men det vil jeg altså ikke. Jeg vil have mulighed for at vælge et andet!

Men jeg kan åbenbart ikke afinstallere det! Ham der installerede det har måske lavet det sådan at dét at det er installeret gør at jeg ikke kan installere et andet! Hvor trælst!!

Jeg kan ikke henvende mig til nævnte mand, så jeg mangler virkelig jeres hjælp til helt at få fjernet NOD32, så jeg kan få installeret et nyt og renset maskinen.

Håber på hjælp!
Tak - venlig hilsen
PC-invaliden...
25. juli 2006 - 20:09 #1
... er den i Kontrolpanel - Fjern programmer ? Så burde du kunne gøre det den vej ?

Eller hvad sker der - eller IKKE sker ?
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
25. juli 2006 - 20:16 #2
Jeg "fjernede" selv programmet via Fjern Programmer, så den vises der ikke mere. Når jeg så forsøger at installere et nyt program, vil den ikke installere det - det ny program siger at der allerede er installeret et virus program og at jeg ikke må installere et nyt oveni...!
25. juli 2006 - 21:30 #3
RegCleaner ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer] ...)
Avatar billede resist Nybegynder
25. juli 2006 - 21:31 #4
Du kan prøve en oprydning med CCleaner: http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm - genstart og prøv igen.

Hvis det ikke virker, så kan du eventuelt følge denne vejledning og kopiere en HijackThis-log herind i tråden. Måske kan vi se noget i loggen?
Avatar billede resist Nybegynder
25. juli 2006 - 21:34 #5
dr1 >>>> undskyld, jeg så ikke dit sidste indlæg, inden jeg kopierede mit ind.
25. juli 2006 - 21:41 #6
... jeg mener også at en HiJackThis log vil være det næste ...
Avatar billede resist Nybegynder
25. juli 2006 - 22:00 #7
Her er så vejledningen til HijackThis: http://www.eksperten.dk/artikler/755 - glemte vist linket ;-)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
26. juli 2006 - 03:15 #8
Det kan muligvis gøre tricket, at du sletter mappen i programmer (hedder måske ESET), og så kører den regcleaner som dr1 linker til.
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
07. august 2006 - 13:20 #9
Hejsa! Det har gjort tricket at køre reg cleaner + nogle andre oprydningsprogrammer! Ihvertfald kunne jeg nu installere et program der hedder F-secure taget fra windows hjemmeside! Men sagen er at I hjalp mig! Jeg vil mene det er dr1, som skal have alle 200 point ik'? Det må gå efter først til mølle princippet... Så må jeg finde ud af hvordan jeg får pointene overført til dig dr1...!? Tak for hjælpen! Mvh PI
07. august 2006 - 13:27 #10
Ping...

(Det var et [svar]...)

Deles med andre !!!
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
07. august 2006 - 13:32 #11
hm - dr1 får hele æren!! Tak.
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
07. august 2006 - 13:32 #12
Hvordan får du pointene???
07. august 2006 - 13:49 #13
18. marts 2008 - 16:10 #14
(Hvad endte denne tråd med ?)