Avatar billede zzup Nybegynder
25. juli 2006 - 15:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Q: Hvad mangler der på nettet?

Hej Eksperter..

Jeg har fået en lyst til at starte en slags virksomhed på nettet.

Jeg har gået og tænkt lidt over det.. jeg er denne gang interersseret i at lave noget online, har tænkt på en slags butik. Men jeg ved at der er stor konkurrence på internettet ved fx IT butikker. Jeg søger noget unikt og eneståede. Jeg har ikke helt fundet ud af en målgruppe endnu, da jeg ikke ved hvad siden skal indeholde..

Derfor spørger jeg nu jer.

Penge er intet problem. Så bare kom med alle jeres vilde ideér og tanker.!

Venlig hilsen
Per
Avatar billede mrbonus Novice
25. juli 2006 - 15:57 #1
1. Bestilling og udbringning fra intim massageklinikker, hehe.
2. Bestilling og udbringning af dagligvarer.
3. Svaret på livets store spørgsmål.
4. Side hvor man kan specialdesigne sit eget produkt. (frit valg på alle hylder af produkter)
Avatar billede zzup Nybegynder
25. juli 2006 - 16:03 #2
Jeg vil lige skrive at Jeg ikke vil have noget med Porno og erotik at gøre.. hehe.. Også sådan noget "Svaret på livets store spørgsmål" nok er lidt for urealistisk :P hehe
Avatar billede mrbonus Novice
25. juli 2006 - 16:07 #3
Troo dat, nogle sjove og nogle alvorlige, du sagde jo at du ville have vilde ideer
Avatar billede zzup Nybegynder
25. juli 2006 - 16:11 #4
hehe Jeps.. bare kom med det hele :) så skal jeg nok sortere.. hehe
Avatar billede bubbaa Nybegynder
25. juli 2006 - 16:13 #5
Nr 2 er desværre kommet. I hvert fald i hovedstads området.'
Genialt koncept i øvrigt.
Avatar billede zzup Nybegynder
25. juli 2006 - 16:51 #6
ja.. har bare ikke undersøgt deres koncept dybere.. end Udbrigning af daligvarer.. har du en hjemmeside til dem?
Avatar billede kochen Nybegynder
25. juli 2006 - 22:19 #7
Hvad med en side på nettet hvor folk kan ligge deres super gode forretnings ideer op, og så kan andre gå ind og snuppe dem, føre ideerne ud i livet og tjene en djævlens masse penge på det;-)
Avatar billede bubbaa Nybegynder
25. juli 2006 - 22:42 #8
Jeg kan kun huske www.sprutnu.dk men ved der også er en med dagligvarer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2006 - 22:46 #9
#3: 42
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. juli 2006 - 22:52 #10
Enig med The surfer, svaret er 42, men hvad var spørgsmålet?
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juli 2006 - 10:27 #11
Det er ofte en stor misforståelse at man bare kan tage et foretningskoncept og føre det ud i livet.

Du bliver nød til at sætte dig ned og tænke over dine interesser, tænke over hvad du har LYST til. Det er ikke holdbart i længden at tage en anden mands drøm og forsøge at fuldføre det.

Derudover kræver 99% af den slags koncepter en viden inden for branchen, kontakter inden for branchen og erfaring inden for branchen.

Jeg tror ikke på man bare starter et firma op der sælger dagligvarer på nettet med mindre man har utrolig stor kendskab til hvordan det hænger sammen, hvordan man bedst mulig for leveret, og uden at have nogle gode kontakter.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2006 - 12:19 #12
triple-x> Lyseslukker.. men sandt.. :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juli 2006 - 16:08 #13
Hellere slukke lyset allerede nu, end at brænde det hele ned :)
Avatar billede kochen Nybegynder
26. juli 2006 - 17:41 #14
Hvor skal vi hen med al den pyroman snak? Kom forøvrigt på en fremragende ide, som jeg da gerne skal give væk på trods af jeg er sikker på der et kæmpe marked for det.

Hvad med sæd-dræbende glidecreme i 10liters dunke???
Avatar billede zzup Nybegynder
26. juli 2006 - 19:15 #15
triple-x -> hehe ja, selvfølgelig er jeg klar over at man ikke bare kan komme på en idé den ene dag også føre det ud i livet den næste.. Jeg har jo selvfølgelig tænkt mig at undersøge markedet, udføre SWOT undersøgelser osv. Her søger jeg jo kun ideérne, som måske kunne være en invistering værd.
Avatar billede drystin Nybegynder
28. juli 2006 - 22:21 #16
Tjah.. det med hvad man skal sælge og gøre til sit er et godt spørgsmål.

Efter min mening kan du sælge, hvad som helst.

Du kan jo bare kigge rundt på nettet der bliver jo næsten solgt alt.

Folk er blevet millionære på at sælge bolde til bil antenner og designer tasker til baby bleér, så det burde faktisk at være muligt at finde et "normalt" produkt som alle skal bruge og sælge det, måske enda blive lidt små rig af det.

Dog kræver alt noget, nettet skal man jo reklamere for sin side, havde gode søgestats på f.eks google, yahoo og jubii.

Men jeg tror nu man kan sælge og tjæne gode penge på alt, spørgsmålet er heller ikke hvad du vil sælge, hvad du gerne vil arbejde med.

Man skal passe på med at tage en hoppy og gøre det til arbejde, når ud ejer en forretning selv, passer du den godt og vel 24 timer i døgnet det kan blive lidt for ensformig, så derfor skal man finde noget, som man kan kan leve at arbejde med, det er ikke fedt at blive træt af sin hoppy.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2006 - 00:50 #17
Glem alt om at lede efter den perfekte idee med et helt nyt marked - statistikkerne taler for, at det ikke bliver til noget.
Der er masser af markeder der sagtens kan leve med noget konkurrence...

"Jeg vil lige skrive at Jeg ikke vil have noget med Porno og erotik at gør" >>> Det vil jeg da gerne... :D
Avatar billede zzup Nybegynder
27. juli 2007 - 11:29 #18
LUKKETID
Avatar billede zzup Nybegynder
27. juli 2007 - 11:29 #19
hov :S