Avatar billede smutti Nybegynder
25. juli 2006 - 09:50 Der er 14 kommentarer

Outlook fejlmelding

Hejsa !

Min Outlook sender denne tekst. Er der nogen der ved hvad det betyder ?
Der er opstået en ukendt fejl. Emne 'forespørgsel', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 Error: Attachement of type .url considered unsafe - see http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;290497', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC69
Avatar billede robotten Praktikant
25. juli 2006 - 11:03 #1
En sikkerhed i outlook, se mere her:
http://www.rselby.net/out2_3.htm

For at kunne sende din url, skal den omdøbes til en anden endelse, fx .ur_
Modtageren skal så omdøbe tilbage til .url
Avatar billede robotten Praktikant
25. juli 2006 - 11:03 #2
.
Avatar billede gratis Nybegynder
25. juli 2006 - 12:09 #3
der er løsning/opskrift her: http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm
fortrækker du et lille freeware program der ka gøre det, så kig her:
http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm
Avatar billede smutti Nybegynder
25. juli 2006 - 18:00 #4
Hej !
Det er vist lidt for indviklet, til min viden. Ellers tak for forsøget. Jeg tror det var fordi jeg ville sende et billede, i et lidt underligt format. Prøver på en anden måde.
Avatar billede gratis Nybegynder
25. juli 2006 - 20:24 #5
du ka zippe det og vedhæfte det :)
Avatar billede robotten Praktikant
02. august 2006 - 14:00 #6
Virker det?
Avatar billede smutti Nybegynder
02. august 2006 - 22:20 #7
hej !
Tak for hjælpen, jeg fandt ud af at sende billedet i et andet format. Så Outlook ville være med til det. Så alt er ok. Desværre var det ikke jeres råd, jeg brugte.
Jeg blev dog klar over at det drejede sig om et sikkerheds problem, så tak for hjælpen.
Avatar billede robotten Praktikant
03. august 2006 - 08:13 #8
Ligger et svar, da jeg havde ret i, at det var et sikkerhedsproblem :)
Avatar billede smutti Nybegynder
03. august 2006 - 10:13 #9
ok..ja så du får de point :)
Avatar billede smutti Nybegynder
03. august 2006 - 10:14 #10
skal man bare trykke på accepter ?
Avatar billede robotten Praktikant
03. august 2006 - 10:19 #11
Marker de brugernavne (hvis flere svar..) du vil give point, og tryk "accepter svar".
Avatar billede robotten Praktikant
16. august 2006 - 08:59 #12
Trykker du "accepter"? :)
Avatar billede robotten Praktikant
05. september 2006 - 15:50 #13
?
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:36 #14