Avatar billede snatcher Nybegynder
24. juli 2006 - 17:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Manglende adresselinie i Internet Explorer

Jeg er efterhånden ved at mærke små grå hår poppe frem fra hovedbunden - min adresselinie i Internet Explorer er ikke-eksisterende. Jeg har selvfølgelig været oppe i "Vis", "Funktioner", osv osv, men helt uden held.
Selv om, jeg vælger vis adresselinie, så sker der bare intet.

Er der tale om en virus, eller en bug?

Nogen, der evt. har prøvet samme, og dermed måske sidder med en gylden løsning?

På forhånd, tak.

MVH
snatcher
Avatar billede tribalroots Nybegynder
24. juli 2006 - 18:03 #1
Du kan måske (krydser fingrer) finde løsningen her:

http://support.microsoft.com/?kbid=842903
Avatar billede snatcher Nybegynder
24. juli 2006 - 18:16 #2
Nej - intet held... :(
Andre, der kan hjælpe måske?
Avatar billede gurly Praktikant
24. juli 2006 - 18:23 #3
Vis / værktøjslinier / adresselinie
Avatar billede tribalroots Nybegynder
24. juli 2006 - 18:52 #4
Har du scannet for vira endnu?

Hvis du ikke har, og heller ikke har en scanner, så kan du bruge denne:
http://dk.trendmicro-europe.com/consumer/housecall/housecall_launch.php
Den er online, ganske god og så er den gratis!
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juli 2006 - 18:58 #5
Avatar billede gratis Nybegynder
24. juli 2006 - 23:29 #6
et skud:

her: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm ka du hente denne fil eller script
"Restore Missing Toolbars EXE or VBS" på linie 3 , om det ka løse problemet ved jeg ikke men ku måske være et skud værd ;)