Avatar billede ebmo Nybegynder
24. juli 2006 - 15:23 Der er 3 kommentarer

Full-text søgning i flere tabeller

Hej jeg skal have lavet en søge funktion, hvor brugeren indtaster en streng.
Jeg har 3 tabeller som der skal søges i. de to af tabellerne har tabel 1's ID med som parameter.
Alle 3 tabeller er lagt i samme full-text catalog.
Jeg har en ide om at lave det som en full-text søgning, men kan ikke finde noget på hvordan man laver en full-text søgning på tværs af tabeller.
Burde det ikke være muligt at søge på tværs af tabellerne så længe de ligger i samme full-text catalog.
Avatar billede ebmo Nybegynder
24. juli 2006 - 15:33 #1
Lukker lige spørgsmålet
Avatar billede ebmo Nybegynder
24. juli 2006 - 15:47 #2
Accepterer
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 22:08 #3
Du skal klikke på dit navn i listen. Ja, også selv om der ikke er andre navne at vælge mellem - dette er en designfejl i brugergrænsefladen her på eksperten. Dernæst skal du klikke på accepter-knappen.