Avatar billede all_for_you Nybegynder
21. juli 2006 - 21:43 Der er 13 kommentarer

Har du en internetshop programmeret i PHP?

Hej PHP/MySQL-programmør

Jeg står og skal have udviklet en shop til internettet, som skal have et simpelt lagersystem tilknyttet. Det skal udvikles i PHP og MySQL.

Der skal sælges tøj i forskellige kategorier, størrelser, farver, priser, køn o.l.

Hvis du allerede har et stabilt simpelt system liggende eller er interesseret i at lave et fra bunden, så skriv en mail til toke@desert.dk og hør nærmere.

Timeløn omkring 100 kr. (eller et fast tilbud beregnet ud fra denne timepris)

Glæder mig til at høre fra dig!

Tak.
Avatar billede sara23 Nybegynder
18. september 2006 - 15:15 #1
hejsa.. Jeg kan godt lave sådan en til dig, men det tager noget tid, så jeg ved ikke om det kan betale sig for dig.. Det er jo ikke nemt at lave..
Avatar billede sara23 Nybegynder
18. september 2006 - 15:15 #2
hejsa.. Jeg kan godt lave sådan en til dig, men det tager noget tid, så jeg ved ikke om det kan betale sig for dig.. Det er jo ikke nemt at lave..
Avatar billede all_for_you Nybegynder
18. september 2006 - 18:47 #3
Hej Sara

Kan du ikke sende mig en mail, så kan vi se på det?

Du må meget gerne skrive om dine erfaringer, hvad du laver nu og hvad du er god til.

På forhånd tak.
Avatar billede sara23 Nybegynder
19. september 2006 - 12:12 #4
Hej igen, kan du ikke sende mig din mail så kan jeg lige skrive til, for lige nu er jeg i gang med fagprøve, som jeg skal være færdig på mandag.. Men vi kan lige snakkes efter mandag hvis du stadigvæk vil..
Avatar billede all_for_you Nybegynder
19. september 2006 - 16:45 #5
JO, angiv din mail her.
Avatar billede sara23 Nybegynder
20. september 2006 - 22:47 #6
Hej igen, jeg har virkelig travlt med min eksamens opgave, men jer skriver lige til dig efter weekenden, hvis det er i orden...
Avatar billede all_for_you Nybegynder
21. september 2006 - 13:02 #7
Fint. Ser jeg frem til.
Avatar billede sara23 Nybegynder
27. september 2006 - 17:32 #8
Hej igen, kan du ikke give mig din e-mail adresse så kan vi snakke nærmere hvad det er lige præcis du vil :-)!!
Avatar billede all_for_you Nybegynder
27. september 2006 - 21:16 #9
toke@desert.dk
Avatar billede sara23 Nybegynder
04. oktober 2006 - 00:24 #10
hej igen, undskyld jeg ikke skrev før, har virkelig meget at se nu.. Jeg får først tid til at lave din web-shop i starten af november, håber at det er i orden, for jeg kan virkelig ikke nå det nu.... Håber for din forståelse :-))
Avatar billede all_for_you Nybegynder
04. oktober 2006 - 11:25 #11
Helt fint - det bliver nok bare en anden opgave. Men skriv fremover til min mail toke@ token group.dk. Tak.

Der er altid en opgave som ligger og venter på dig :)
Avatar billede drbean Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:34 #12
Hej all_for_you
Er det stadig aktuelt med denne opgave?
Avatar billede all_for_you Nybegynder
06. oktober 2006 - 22:40 #13
Hej drbean

Ikke lige denne opgave, men send mig en mail til toke@ token group.dk - gerne lidt om dig selv, alder og hvad du laver/ har lavet. Lige pt. har jeg en lille opgave inden for php/MySQL.