Avatar billede avminarm Juniormester
19. juli 2006 - 10:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min host ignorerer mig og mine sider virker ikke?

Hej

Jeg har et mega problem - min host - yanet.dk ignorerer mig fulædstændig - jeg har skrevet mindst 6 mails og intete svar modtaget? :o(

Mine sider har ikke fungeret i en uge - jeg kan ikke få FTP adgang?? - min mail virker dog??

Hvad skal/kan jeg gøre - jeg vil meget gerne have de filer som ligger på serveren - det er vel mine ik?

Jeg er desperart og håber at kunne hente hjælp her?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
19. juli 2006 - 10:41 #1
Har du prøvet at skrive til support@yanet.dk og evt. videresende de mails du har skrevet...
Avatar billede avminarm Juniormester
19. juli 2006 - 10:44 #2
ja - har sendt til peter@yanet.dk; salg@yanet.dk; support@yanet.dk - intet svar :o(
Avatar billede ttopholm Nybegynder
19. juli 2006 - 11:11 #3
Prøv lige at sende den igen til support@yanet.dk
Avatar billede ttopholm Nybegynder
19. juli 2006 - 11:17 #4
Du skulle gerne have fået et svar nu...
Avatar billede avminarm Juniormester
19. juli 2006 - 11:39 #5
Minsanten om ikke der kom hul igennem nu ;o) - smid et svar så får du points - jeg ved ikke hvad du gjode, men det virkede ;o)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
19. juli 2006 - 12:27 #6
Familie ;-)
Avatar billede avminarm Juniormester
19. juli 2006 - 12:55 #7
jeg bukker og takker i hvert fald mange gange - nu venter jeg så spændt på at mine sider kommer op igen ;o)
Avatar billede avminarm Juniormester
22. juli 2006 - 21:20 #8
hmmmm - hvis du virkelig har en linie til Peter må du meget gerne give ham et kald igen - jeg har stadigvæk ikke FTP adgang og siderne virker skadigvæk ikke ;o(

Og jeg få ikke svar på mails???
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
22. juli 2006 - 21:23 #9
Hvis de ikke gør arbejdet ordenligt, så forklar det til din bank, og bed dem trække pengene tilbage, det plejer at virke på de fleste firmaer :)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. juli 2006 - 22:07 #10
Har smidt ham en mail....