Avatar billede webnord Praktikant
19. juli 2006 - 06:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Min computer vil ikke afspille film og spille div, spil.

Okay jeg står i et kæmpe problem.

Jeg har hentet en film fra nettet (legalt :D) og når jeg så vil prøve og afspille den i enten windows media player, divx eller vlc.
så begynder den og hakke og opføre sig som om den kun har 7 ram og arbejde med, det samme sker når jeg åbner et spil der hedder warcraft3.

Jeg sidder dog og spiller world of warcraft, counter-strike og andre spil uden problemer..

Jeg står helt på bar bund og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.

Håber i kan hjælpe mig /- Allan.
19. juli 2006 - 10:30 #1
... kunne man forestille sig noget 'snavs'/virus på putter som tager resouser ?
Avatar billede webnord Praktikant
19. juli 2006 - 16:08 #2
den her helt ren... formaterede igår og lagde antivirus samt firewall ind inden jeg gik på nettet :)
19. juli 2006 - 18:20 #3
... har du også gennemført komplet WindowsUpdate ? Især M$ ServicePack2 !!!

Samme sted får du jo også en opdateret WindowsMediePlayer (10) ...
Avatar billede c-holst Novice
20. juli 2006 - 10:29 #4
opdateret og installeret drivere til
chipset
grafikkort
lydkort
Avatar billede rowdy Nybegynder
17. august 2006 - 22:04 #5
Jeg har præcis samme problem! Jeg har også lige formateret og installeret winxp med SP2. Jeg har afprøvet 6 forskellige afspillere og codec pacs some K-lite og ace. Den går også død i DVD film der afspilles i powerDVD.
18. august 2006 - 07:22 #6
<webnord>: Status/Response ?
Avatar billede webnord Praktikant
05. februar 2007 - 14:47 #7
drop et svar til point
Avatar billede c-holst Novice
05. februar 2007 - 16:16 #8
kun hvis du har fået løst dit problem:-)
Avatar billede webnord Praktikant
05. februar 2007 - 17:00 #9
Har det
Takker
Avatar billede c-holst Novice
05. februar 2007 - 19:14 #10
her er et fra mig
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:08 #11
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede webnord Praktikant
16. februar 2007 - 07:37 #12
lukker

Tak for svarene