Avatar billede gumphfy Nybegynder
17. juli 2006 - 14:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

har brug for råd

Min gamle printer er gået i stykker. den er 7 år gammel, så jeg vil ikke bruge penge på at få den lavet.
Jeg skal bruge en ny, og jeg vil gerne have nogle råd om hvilken en jeg skal vælge...
Jeg skal på uni (forhåbentlig ^^) og det er lidt småt med pengene. Så jeg skal bruge en printer der ikke koster alverde (max 1000), den skal kunne printe et fornuftig antal sider før end at patronen skal skiftes, og det skal være nogenlunde god kvalitet.
Jeg har ikke noget farvorit mærke, den ene kan være lige så god som den anden.

Så, hvilken skal jeg købe? Eller hvad skal jeg kigge efter?
I må meget gerne give links til shg, midtdata, edbpriser etc.

På forhånd tak.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. juli 2006 - 14:48 #1
Avatar billede hasmi Nybegynder
17. juli 2006 - 15:01 #2
Hvis det skal være en laserprinter er denne her en god mulighed:
Brother HL-2030 Laser Printer
og hos www.bj-trading.dk koster den 647 kr.
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2006 - 15:11 #3
Skal det være farve eller ren sort/hvid ?
Avatar billede gumphfy Nybegynder
17. juli 2006 - 15:16 #4
Der må gerne være farve, men det er ikke noget krav. Jeg kan godt leve uden :)
Avatar billede gumphfy Nybegynder
17. juli 2006 - 23:40 #5
Som det ser ud nu, ville jeg på stående fod vælge brother'en.
Jeg venter til i morgen med at bestille, så hvis i har flere idea, så kom endeig med dem :)
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2006 - 23:43 #6
Brother er et efter min mening rigtigt godt valg hvis du ikke skal have farveprint med. Bemærk det er en LaserPrinter, men det før jo intet når du kun skal have sort/hvid
Avatar billede gumphfy Nybegynder
16. august 2007 - 20:57 #7
fandt selv en