Avatar billede mulemule Nybegynder
17. juli 2006 - 13:16 Der er 1 kommentar

Debuging med Visual Studio, finde deadlock eller evig løkke.

Jeg har et problem med en webapplication som nogen gange når den er hårdt belastet går i en form for deadlock, hvor cpu´en kører på 98 %, og IIS holder op med at svare (om IIS kan svare på andre web-sites en dette, vil jeg lige undersøge næste gang det sker).

Jeg er ekstremt interesseret i at finde ud af hvilken del af min kode det er der kværner rundt og bruger hele cpu kraften hele tiden. Hvis jeg kører i debug mode med Visual Studio, kan det så ikke lade sig gøre ligesom at stoppe det langsomt og finde lidt ud af hvor det er koden kører rundt ?-

Mvh
Avatar billede mulemule Nybegynder
17. juli 2006 - 13:17 #1
Det er vel egentlig ikke en deadlock men næremere en form for evig løkke, men whatever. Jeg håber spm kan forståes lidt.