Avatar billede vostrikov Nybegynder
17. juli 2006 - 10:40 Der er 1 løsning

MS Virtual Server - User authentication mm.

Hey.

Jeg sidder og er ved at lave et VBscript til at oprette Virtual Machines delvist automatisk. Meget af den info jeg skulle bruge fandt jeg her: http://www.microsoft.com/technet/scriptcenter/scripts/vs/default.mspx?mfr=true

Dog mangler jeg at sætte nogle enkelte options, som jeg ikke rigtig har kunne finde. Det er fx. at sætte en bruger, som afvikler den virtuelle maskine

Manuelt sætter man disse options herunder: "Edit configuration - General properties - Run virtual machine under the following user account:"

Jeg mangler også at sætte: "Action when Virtual Server starts:", "Seconds to delay automatically turning on a virtual machine:" og "Action when Virtual Server stops:"

Objektet jeg har brugt: Set objVS = CreateObject("VirtualServer.Application")
Avatar billede vostrikov Nybegynder
03. april 2007 - 10:21 #1
lukker dette spg, da ingen har svaret :-)