Avatar billede itonly Nybegynder
13. juli 2006 - 10:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flashtrack player skaber sig

Hej

Fandt en flashtrackplayer på flashkit.com

Jeg downloadede den og troede faktisk jeg "bare" kunne hive den over i min anden movie. Men nej, der får jeg en masse fejl. hvorfor?

Når jeg afspiller den lille flashtrack ting uden at hive den over så afspiller den upåklageligt!

Som altid, når jeg stiller spørgsmål, er det vist ret væsentligt at jeg lige understreger at jeg er MINUS teknisk, så det skal forklares meget grundigt og skæres ud i pap :)

VH Janne

(undskyld - men paster lige fejlene ind)
**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=2:Line 1: Operator '/' must be followed by an operand
    if (load/:load eq "yes") {

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=4:Line 3: ')' or ',' expected
        duplicateMovieClip("eq", "eq" add i, 10+Number(i));

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=4:Line 4: ')' or ',' expected
        duplicateMovieClip("dot", "eqdot" add i, 20+Number(i));

**Error** Symbol=MusicOnOff MovieButton, layer=Layer 3, frame=1:Line 8: Unexpected '.' encountered
        ../:status = "play";

**Error** Symbol=MusicOnOff MovieButton, layer=Layer 3, frame=1:Line 9: Statement must appear within on handler
        gotoAndStop("on");

**Error** Symbol=MusicOnOff MovieButton, layer=Layer 3, frame=1:Line 10: Unexpected '}' encountered
    }

**Error** Symbol=MusicOnOff MovieButton, layer=Layer 3, frame=11:Line 6: Unexpected '.' encountered
        ../:status = "stop";

**Error** Symbol=MusicOnOff MovieButton, layer=Layer 3, frame=11:Line 7: Unexpected '}' encountered
    }

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=6:Line 1: Operator '/' must be followed by an operand
    playtime = getTimer()-starttime-(load/:fulllen)*loop;

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=6:Line 2: Operator '/' must be followed by an operand
    j = int(playtime/((load/:step)));

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=6:Line 6: ')' or ',' expected
            sc = substring(eval("load/:data" add j),(i*2)+1,2);

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=6:Line 7: 'else' encountered without matching 'if'
        } else {

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=6:Line 10: ')' or ',' expected
        setProperty("eq" add i, _yscale, 1+Number(sc));

**Error** Symbol=player_mc, layer=actions, frame=7:Line 1: Operator '/' must be followed by an operand
    if (Number(j)<Number(load/:rows)) {

Total ActionScript Errors: 14     Reported Errors: 14
Avatar billede maqhem Nybegynder
13. juli 2006 - 11:07 #1
Hold da op, hvor fandt du det gamle script henne?

Vil du ikke sende selve scriptet?
Avatar billede barklund Nybegynder
13. juli 2006 - 11:22 #2
Som sagt - scriptet er noget "gammelt lort" der er mindst 6-7 år gammelt. Find hellere noget nyere :)
Avatar billede itonly Nybegynder
14. juli 2006 - 09:38 #3
Hehe... er det gammelt?! Hvordan kan I se det? Fandt det som sagt på flashkit.com. Det jeg har pastet ind er de output errors jeg får når jeg publisher movien i flash 8. Men det der jo er spøjst er, at hvis jeg afspiller movien direkte fra flash så ser den fin ud og afspiller loopet uden problemer, men hiver jeg den ind på den flash werb jeg er ved at lave, så får jeg alle disse ovenfor skrevne fejl.

Paster link til playerne - så kan I lure sciptet/.fla filen. Det er den der hedder: "Standard 8 bar frequency bars"
http://www.flashkit.com/movies/Third_Party/Flashtraks/

Jeg er da meget åben overfor links til andre og brugbare players!? Kan bare godt lide designet på den tilsyneladende "gamle" player. Lidt retro :)Well, jeg er "næsten" ligeglad - bare jeg kan få det til at virke!

VH J
Avatar billede barklund Nybegynder
14. juli 2006 - 10:01 #4
Det er ikke spor spøjst. Det er noget gammelt lort, som den nye compiler ikke gider compile til flash 8.

Et eksempel er:

load/:rows

Det var en notation, man kun brugte i flash 4. Og da flash 5 kom ud omkring maj 2001, så er dit script altså mindst 5 år gammelt.

Og som du endda kan se på download-siden:

Added    2000-12-23

Der har altså siddet en eller anden fyr en lillejuleaften for 5½ år siden og kodet noget skidt, som ser pænt ud. :)
Avatar billede itonly Nybegynder
17. juli 2006 - 21:20 #5
Duuummme Janne *løfter hånden* Ja det havde jeg så ikke lige lagt mærke til. Ved bare at jeg har brugt den samme player men som seperat flash fil i en html side.

Nå, men så må jeg jo lede efter et nyere script!

Tak... eller... :)

VH J