Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
12. juli 2006 - 13:02 Der er 1 løsning

Adobe Acrobat Professionel udskriver volapyk

Jeg bruger Adobe 7.0.8. Når jeg udskriver visse dokumenter, får jeg det rene volapyk udskrevet. Jeg bruger en Brother HL2700 printer. Teksten ligner at man udskriver uden at have fonte til rådighed - der står bogstaver meget tæt og ind mellem hinanden. Der, hvor der bør være "noget", er der noget, og der, hvor der skal være blankt, er der blankt, men bogstaverne er dybt mærkelige. Hvordan kan jeg løse det? Adobe siger Brother har et problem, og ikke overraskende siger Brother, at det er en Adobe-ting. Jeg har ikke oplevet fejlen andre steder end i Adobe.
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
12. juli 2006 - 23:21 #1
Det viste sig, at Brother på deres FAW langt nede har en workaround til at løse problemet - man skal ikke downlaode pdf'en som den er, men som bitmap, og det virker noget rodet, men efter indstillingerne blev ændret, printer den fint igen. Håber I andre kan bruge det.
http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/dk/da/faq/faq/000000/000700/000038/faq000738_002.html?reg=eu&c=dk&lang=da&prod=hl2700cn_all