Avatar billede tdafoobar Nybegynder
11. juli 2006 - 22:01 Der er 14 kommentarer

Webhotel søges, høje krav

Hejsa

Så skal jeg have fundet mig et nyt webhotel, så her kommer en kravspecifikation:

- GratisDNS support (dvs. jeg kan have domænerne hos gratisdns) , frame løsning er IKKE godt nok.
- PHP 5.1
- MySQL 4.1 eller 5
- PHP extensions krævet: XSL,DOM,GD (og mysql selfølglig.)
- extra (men ikke nødvendige) php extensions: openssl,cURL,imap
- FTP (selvfølgedig)
- Apache med .htaccess support
- Linux
- Helst forholdsvis billigt (men giv foreslag uanset prisen).

Dette er minimums krav , som ikke står til at bøje :) Håber nogle kender nogle steder som supporter dette.

Derudover skal det helst være så jeg kan betale med VISA.
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
11. juli 2006 - 22:16 #1
med .htaccess mente jeg også mod_rewrite support.
Avatar billede zynzz Praktikant
11. juli 2006 - 22:24 #2
Altså jeg kan give nole links på nogle forskellige..., ved dog ikke hvem der understøtter hvad...

:

www.surftown.dk
www.danhost.dk
www.terasoft.dk
www.needhost.dk
www.b-one.dk
www.dandomain.dk
www.1go.dk
www.scannet.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2006 - 22:24 #3
dreamhost.com - så vidt jeg kan se alle krav. Man kan godt få rabat på deres pris (spørg mig hvis du vil)
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juli 2006 - 22:35 #4
jeg antager at det er PHP 5.1 som er den kritiske, da meget faa web hoteller formentlig
har opdateret paa nuvaerende tidspunkt
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
11. juli 2006 - 22:49 #5
zynnzz

Uheldige links ;) de er alle sammen nogle forholdvis ringe webhoteller :/ Har haft webhotel hos over halvdelen allerede.

Kigger lige på dreamhost.com , arne_v men php 5.1 er netop nødvendig når man ønsker en webside man kan publisere sine udviklinger på :/
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2006 - 22:49 #6
Dreamhost er lidt bagefter. Har kun PHP Version 5.1.2, hvor de jo vist er kommet til 5.1.4.
Avatar billede zynzz Praktikant
11. juli 2006 - 22:51 #7
Som sagt bare nogle link som du selv kunne undersøge :)
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juli 2006 - 22:59 #8
min pointe var at det nok var det som der skulle soeges paa
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2006 - 23:26 #9
Og dreamhost mysql version 5.0.18
Avatar billede miqe Nybegynder
11. juli 2006 - 23:42 #10
tdafoobar>>Uheldige links
Gælder dette også danhost (som er med på listen)?
Og i så fald, kan du uddybe det!?
Har selv haft rigtigt svært ved at finde fornuftige webhoteller, der også har fornuftige priser :o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2006 - 23:45 #11
danhost opfylder i hvert fald ikke de krav, der er stillet, forsåvidt jeg kan læse på deres side. Derudover kender jeg dem ikke.
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. juli 2006 - 23:50 #12
Avatar billede trophymanager Nybegynder
12. juli 2006 - 21:55 #13
jeg har den første måned haft rigtig god erfaring med dandomain - hurtig support, stabile og meget hjælpsomme. Vi har to dedikerede servere der.
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
28. juli 2006 - 16:44 #14
Jeg har fundet http://www.acenet.dk/ , som tilbyder præcist hver jeg gerne vil have :)

Jeg takker for alle forslagene, læg svar hvis point ønskes.