Avatar billede heyn Nybegynder
11. juli 2006 - 14:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler en editor hvor man også kan 'tegne' indholdet.

Hej Alle.

Jeg skal hjælpe en af mine venner med at justere hans hjemmeside, som andre har lavet for ham.
Jeg ønsker at han skal have en freeware editor hvor han også kan tegne tabeller etc.
Normalt bruger jeg selv HTMLPad 2006 til min php-kode men den er jo ikke grafisk.
Jeg kunne selvfølgelig 'låne' ham min version af Visual Studio 8, men jeg syntes det er lidt hidsigt for en bruger der bare skal lære og lave lidt HTML og JavaScript. Han skal ikke have et program på 1,8 Gb med C# etc.
For at gøre kodning nemmere skal det som nævnt være muligt for ham at tegne sin side, og programmet skal være freeware.

Kender nogle en sådan?
Jeg er lige startet på at installere Eclipse. Ved nogen om denne har nævnte feature?
Jeg har mistet min TSW WebCoder licens - ved nogen hvor man kan downloade den?

Mvh Christian
Avatar billede coderdk Praktikant
11. juli 2006 - 15:05 #1
Visual Web Developer 2005 Express Edition er da gratis, så du behøver ikke lade ham "låne" din ;)

Ville bare lige sige det, kender ikke rigtigt et gratis visuelt HTML-design-tool...
Avatar billede coderdk Praktikant
11. juli 2006 - 15:05 #2
Avatar billede amews_aj Nybegynder
11. juli 2006 - 15:08 #3
Mht. dit TSW Webcoder licens (Gætter på du snakker om 2005?):
Hvis du har købt den på lovlig vis, hvilket jeg da går ud fra at du har - så bare kontakt Kasper (Ham der laver TSW) og bed om at få tilsendt en ny.
Bare skriv dine oplysninger fra din faktura (som jeg går udfra du har gemt - bør man altid!) samt din computers unikke id.

Når du starter TSW kan du få vist dit unikke id.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
11. juli 2006 - 15:09 #4
Avatar billede heyn Nybegynder
12. juli 2006 - 14:03 #5
Undskyld - det med TSW. Det var vidst noget med en ældre udgave der ikke krævede KEY. Det husker jeg nu.

Kender i til Eclipse. Jeg syntes det er rimeligt svært at tilføje disse plug-ins. Ved i hvordan man gør?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
12. juli 2006 - 23:17 #6
Ang. TSW: Så bare kontakt ham, de tidligere udgaver var gratis til private, så jeg tror godt du kan få dem af ham - og koden sammen med - da det vist var en standardkode.
Bare skriv til ham - indtil for noget tid siden ved jeg at man stadig kunne hente den gamle tsw - men det kan man ikke mere. Men jeg tror godt han vil sende dig den..

Jeg kender ikke Eclipse...
Avatar billede coderdk Praktikant
31. oktober 2006 - 23:52 #7
tid til at lukke?
Avatar billede heyn Nybegynder
09. november 2006 - 14:02 #8
Undskyld den store forsinkelse - Jeg har haft meget travlt.
Lægger i et svar?
Avatar billede coderdk Praktikant
09. november 2006 - 14:07 #9
Ingen til mig :)
Avatar billede coderdk Praktikant
09. november 2006 - 14:08 #10
Eller vent, jo ok :)