Avatar billede x4all_dk Nybegynder
11. juli 2006 - 11:57 Der er 2 løsninger

ASPNET og MSSQL(express) problem

Dette er hvad jeg forsøger:
....using ASP.NET impersonate to access the SQL server

Jeg har hentet MS-SQL express (gratis version af MSSQL) og
hentet .NET (dotnetfx.exe) og installeret IIS på min XP.
Og forsøger at se om jeg kan få hul igennem med via en ASPNET user, som jeg har oprettet med:
aspnet_setreg -k:Software\TEST\Identity -u:per -p:postmand

IIS ser ud til at virke, men jeg kan ikke får hul igennem til SQL-serveren... (sikkert noget med rettigheder jeg har glemt)

Er der nogen som kan forklare hvordan man sætter dette her op til en nybegynder på ASP, IIS, MSSQL... takker!
Avatar billede bobber Nybegynder
11. juli 2006 - 12:47 #1
Har du tjekket at Server authentication ikke står til windows logon, ellers prøv at sende fejlen du får, så det lidt nemmere at debugge.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
16. oktober 2006 - 10:41 #2
Jeg har opgivet dette projekt. Bobber for 30 point for at have deltaget!

lukker