Avatar billede marfan Nybegynder
10. juli 2006 - 21:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vedr errorsafe

Jeg har et spørgsmål vedr en side som hedder ERRORSAFE.

Den popper op med jævne mellemrum, og skriver at den har scannet systemmet og fundet x antal fejl, hvorefter man biver bedt om at installere errorsafe fra en hjemmeside.

Indtil nu har jeg bare lukket vinduet ned,da jeg ikke ved om det er et program man skal hente eller ej.

Håber der er nogen som har et svar, da den er re irriterende

På forhånd tak

Lennard
Avatar billede mickey777 Nybegynder
10. juli 2006 - 21:40 #1
Du skal bare forsætte med at lukke den ned. Det er en 'fake' meddelelse. Overvej evt. at installere (hvis du ikke allerede har en toolbar) google toolbar, den kan lukke får pop-ups så de ikke irriterer dig.

Kliker og downloader du programmet, åbner du med stor sandsynlighed for uvedkommende som aflurer dine koder og sender oplysninger videre; pop-ups og alt det snavs som du ofte hører om.
Avatar billede marfan Nybegynder
13. juli 2006 - 20:12 #2
Tak for hjælpen - har fået løst problemet, da jeg kørte spybot, så fandt den errorsafe programmet - så nu er det væk.

Mvh

Lennard