Avatar billede apj Nybegynder
10. juli 2006 - 05:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man skjule sit IP nummer og hvordan?

Jeg er paa et engelsk sproget forum hvor jeg hygger mig meget med 99%, men da Admin hoerte at jeg var fra Skandinavien bannede han mig. Han fortalte ligeud i en email at han ikek kan lide skandinaver.

Det er et stort forum med omkring 1500 daglige postere og vel 10.000+ posts per dag.
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2006 - 06:59 #1
Avatar billede apj Nybegynder
10. juli 2006 - 07:08 #2
Tak for info'en, men det ser ud til at den artikel omhandler "historien bag etc. og IKKE vejledning i brug.

Jeg spoerger ikke af generel interesse, men fordi jeg skal Bruge det, saa "vejledning i brug" er essentielt.
Avatar billede apj Nybegynder
10. juli 2006 - 07:25 #3
Har laest den og det er fint. Svar venligst.
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2006 - 10:16 #4
:o)
Avatar billede apj Nybegynder
11. juli 2006 - 05:40 #5
Oev. Jeg har hentet den og installeret den.

den installerer 3 programmer: Tor, Privac og Vidula (eller lignende navne).

Men det er en gaade hvad der er til hvad. Jeg har intet oenske om i al almindelighed at vaere anonym etc. Kun paa dette ene forum.. saa er det saa virkeligt saa indviklet?

Det lader til at alle tre programmer koerer, men jeg har tjekket flere steder og mit ip er det samme. Jeg har proevet at paa ind i Tor og trykke paa "new identity".. hjaelper ikke en dyt :/