Avatar billede mixi Nybegynder
03. juli 2006 - 12:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde mit sd kort på computer.

Hej eksperter.

Jeg har købt et digital cam. Og det kan afspille mp3. Men har prøvet at lægge musik over på det når jeg har det tilsluttet min pc men kan ikke lige finde ud af det nu. Så tog jeg mit sd kort ud og satte i min kortlæser på fronten af pc men kan ikke finde det på computeren så jeg kan lægge mp3 musik over på.. hvad gør jeg galt..
Avatar billede mickey777 Nybegynder
03. juli 2006 - 12:28 #1
Kommer din computer op med en besked op at der er fundet en ny (disk)enhed?
Avatar billede mixi Nybegynder
03. juli 2006 - 12:33 #2
nej det gør den ikke
Avatar billede bubbaa Nybegynder
03. juli 2006 - 15:05 #3
Prøv at højre klikke på denne computer og vælg administrer.
Gå ned i diskhåndtering og se om du kan se dit kort der.

Muligvis skal du aktivere det her, før det virker.
Avatar billede strych9 Praktikant
03. juli 2006 - 18:10 #4
Er der en diode på kortlæseren som lyser op når du sætter kortet i?
Kan du se drevbogstaverne for kortlæseren i Denne Computer?
Hvis nej, kan du i fejlsikret tilstand? Er kortlæseren synlig og funktionel i enhedshåndtering for computeren?
Avatar billede mixi Nybegynder
04. juli 2006 - 00:21 #5
Hej Bubbaa.. jeg kan godt se at hvis jeg hiver kortet ud så forsvinder diskenhed 2. men ved stadig ikke hvordan jeg få musik på det..
Avatar billede mixi Nybegynder
04. juli 2006 - 00:22 #6
Hej Strych9 ja den røde diode lyser hele tiden. Ja det skulle være drev k..

Er kortlæseren synlig og funktionel i enhedshåndtering for computeren ved jeg ikke ?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
04. juli 2006 - 10:49 #7
Hvis du finder det som diskenhed 2, så højre klik på denne enhed. Kan du vælge aktiver?
Hvis du kan det så gør det.
Kan du ikke, så prøv at give det et andet drev bogstav.
Det får muligvis et drevbogstav der allerede er i brug. Giv det foreksempel bogstav x.
Du burde nu kunne tilgå det via stifinder ligesom de andre drev.
Avatar billede mixi Nybegynder
04. juli 2006 - 11:13 #8
Jeg har nu skiftet bogstav til x og den ligger også nu i stifinder.. så skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg får musik på det.. skal vist konvertere det først til MP3..
Avatar billede mixi Nybegynder
04. juli 2006 - 11:13 #9
jeg har et digimax i6 fra samsung men har lidt svært ved at forstå vejledningen da de ikke forklare så meget..
Avatar billede mixi Nybegynder
14. juli 2006 - 08:27 #10
Nå jeg lukker spørgsmål... fik ikke de svar jeg skulle bruge desværre..