Avatar billede bubbibjqrn Nybegynder
02. juli 2006 - 23:51 Der er 8 kommentarer

formater RAW SD kort til FAT

hej som overskriften lyder så har jeg købt mig et 2 Gb SD kort som jeg skal bruge til tomtom, men problemet er at efter jeg havde været hjemme hos en ven, havde den fucked kortet op og sagt at det er et RAW filsystem der ligger på det...

men som overskriften lyder skal jeg have formateret det om til FAT håber at høre fra nogle af jer...

kan lige fortælle hvad jeg har prøvet end til videre...

har prøvet at højre klikke på drevet inde i denne computer men der siger den bare at formateringen ikke kunne udføres...

har prøvet at højre klikke på denne computer og gå ind under administrer og indunder diskhåndtering og formatere den derfra, den siger bare det samme...

har prøvet at bruge getdataback for at se om jeg kunne lave en recover på den men det virket heller ikke...

har prøvet et tool fra HP hvor du kan ligge et nyt fil system ned på og det virket heller ikke...

ja ved snart ikke hvad jeg skal gøre... for skal virkelig have det til at virke..

håber i kan hjælpe mig ....

M.v.h

BubbiBjQrn
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juli 2006 - 08:41 #1
har du prøvet at formatere kortet i det udstyr der skal bruge kortet?
Avatar billede bubbibjqrn Nybegynder
03. juli 2006 - 09:49 #2
ja det har jeg og den siger det samme... har også prøvet at formatere kortet i linux og der kan den heller ikke... jeg ved bare at man godt kan få det formateret på en eller anden måde...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juli 2006 - 10:16 #3
Hvordan kom det til at være RAW formateret?
Avatar billede bubbibjqrn Nybegynder
03. juli 2006 - 10:19 #4
det ved jeg ikke var igang med at installere tomtom på det, og så skulle jeg hjem til en ven og da jeg så kom hjem igen så var det total fucked og kunne ikke formatere det eller noget...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juli 2006 - 12:34 #5
Hvilken tomtom version
Avatar billede bubbibjqrn Nybegynder
03. juli 2006 - 19:19 #6
siger tak for dine svar men har lige sendt kortet retur idag..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juli 2006 - 21:06 #7
Så lægger du lige selv et svar og acceptere det!
Avatar billede bubbibjqrn Nybegynder
03. juli 2006 - 21:13 #8
okay :D