Avatar billede mpj_86 Nybegynder
02. juli 2006 - 22:48 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvad mangler WWW?

Hej

Hvilke typer hjemmesider syntes du der mangler, som man kunne lave kendt?

Hvad med en hjemmeside som tilbyder upload af ens billeder som man så kan bruge på div. forummer, eller er der for mange af disse sider?
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. juli 2006 - 22:52 #1
Hvis jeg kom på et unikt koncept til en hjemmeside, var dette det sidste sted jeg ville sige det ;o)
Avatar billede mclemens Nybegynder
02. juli 2006 - 23:10 #2
[ Hvad med en hjemmeside som tilbyder upload af ens billeder som man så
kan bruge på div. forummer, eller er der for mange af disse sider? ]
- Det "mangler" ikke som sådan...

... og ellers enig med Michael, guldæg kommer ikke flyvende man skal
selv finde hønen der lægger dem ... men er da med på en lytter herinde :P
Avatar billede mclemens Nybegynder
02. juli 2006 - 23:12 #3
- Det kan jo være, at der kommer en høne forbi herinde ...
Avatar billede mjl Nybegynder
02. juli 2006 - 23:13 #4
Jeg har 'en gang givet en ide' videre - gør det ikke igen - ideen blev er stor succes, som jeg desværre ikke rigtigt troede på selv, den gang!
Avatar billede mjl Nybegynder
02. juli 2006 - 23:17 #5
... men måske finder du på noget - hvis du har det, der skal til, for at gennemføre et sådant projekt, så kommer det nok til dig !

Måske kunne du "bare" lave en oplysende side, om et eller andet - måske en side om marsvin, eller "dagens mest lækre kageopskrift" .... der er jo millioner af ting, mange har brug for - så læn dig tilbage, og læg hovedet lidt i blød !!
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
03. juli 2006 - 11:08 #6
Oki, så må jeg ligge hovedet lidt i blød :D

Smid et svar mclemens og mjl..
Avatar billede mjl Nybegynder
03. juli 2006 - 11:30 #7
:)
Avatar billede mclemens Nybegynder
03. juli 2006 - 11:30 #8
:)
Avatar billede mjl Nybegynder
03. juli 2006 - 11:34 #9
God sommer - og held og lykke - håber du finder på noget sjovt !

hilsen Conrad
Avatar billede mclemens Nybegynder
03. juli 2006 - 11:35 #10
... Kan ikke umiddelbart finde nogen der har lavet et online kunst galleri med mulighed for profilering af forskellige kunstnere, fremvisning m.v. - men det er sikkert lavet - og hvis det ikke er ved jeg ikke om behovet er der ... da jeg ikke interesserer mig for kunst ...
Avatar billede mclemens Nybegynder
03. juli 2006 - 11:36 #11
- Yes held og lykke herfra også,
samt tak for point :)
Hilsen, Clemme
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
03. juli 2006 - 11:42 #12
Så lidt..