Avatar billede danielss Nybegynder
30. juni 2006 - 22:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design til hjemmeside, omhandlene Harry Potter

Heysa Alle

Jeg prøver lige at oprette et spørgsmål med en lidt bedre beskrivelse...

Jeg søger en person til at lave et design til et Harry Potter lexicon. Jeg vil også foretrække hvis designet kunne blive sat op med enten html eller css eller hvad i nu lyster...

Jeg vil lige beskrive kort hvad siden kommer til at handle om:

Siden bliver et online lexicon omhandlene Harry Potter... der er nogle lignene sider på nettet, men ikke er bliver ligeså god som den jeg er igang med at lave.
Vi har allerede samlet 161 besværgelser i databasen.. hvor den største harry potterside har lidt under 100. Vi har desuden en masse eliksirer i databasen, og udvider hele tiden med nye... der kommer til at være ALT om harry potter på denne side. Siden starter med at blive lavet på dansk, men bliver senere oversat til en masse andre sprog. Jeg koder siden i php, men design er ikke min stærke side.. derfor dette spørgsmål...

Mht. designet:

Designet skal optimeres til en skærmstørrelse på 800x600 og skal kunne ses i FF og IE.
Mht. farver kunne vi godt tænke os en lidt grå baggrund og så måske lidt mere fancy farver til resten af designet.
Vi vil godt have siden centreret i browseren.
Mht. opbygningen så kunne vi godt tænke os et logo øverst. derefter en menu i venstre side og så hovedeboksen ved siden af... ligesom http://pottersiden.dk bare hvor højre menu og hovedeboksen er "merged together".

Desuden kunne vi godt tænke os at logoet øverst bevægede sig lidt. ligesom på http://azkaban.dk og http://potternet.dk
Det skal ikke fange alt opmærksomheden men bare sådan en lille finesse så man tænker "fuck det er fedt".

Designet må godt være sådan så man tænker "NØØØJ det er fedt" ;D hehe..

Jeg har ikke så mange penge, men kan da godt smide et par hundrede(400-500) i, + pointene

Håber der er nogle der kan hjælpe:D
Avatar billede danielss Nybegynder
30. juni 2006 - 22:37 #1
Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål:)
Avatar billede danielss Nybegynder
30. juni 2006 - 23:20 #2
Til at demonstrere designet har jeg med mine kæmpe evner tegnet et lille billede i paint:

http://mmm3.dk/design.jpg
Avatar billede helle100 Nybegynder
04. juli 2006 - 23:06 #3
;)
Avatar billede steflick Nybegynder
06. juli 2006 - 22:59 #4
Jeg vil gerne lave noget for dig. Check kyndigkaephest.dk kontakt mig, hvis det er noget
Avatar billede steflick Nybegynder
06. juli 2006 - 23:00 #5
her er linket
kyndigkaephest.dk.  ... ?
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2006 - 15:43 #6
Hej Danielss,

jeg og en ven laver designs til firma'er osv,

vi har arbejdet med design samt kodning i snart 6½ år,

skriv lige tilbage enten her, og eller pr email. mr.ronni@gmail.com hvis du er interreseret,