Avatar billede janriis Nybegynder
30. juni 2006 - 12:02 Der er 3 kommentarer

Markering af nyt link på intranet side

Hej

Jeg er redaktør på vores intranet og har brug for at kunne markere nye indlæg med. Denne markering skal forsvinde når brugeren har aktiveret linket og læst indlægget. Hvordan laver jeg denne markering ? Vi anvender FP 2003
Avatar billede janriis Nybegynder
30. juni 2006 - 12:03 #1
Jeg var lidt hurtig med mit indlæg. Der skulle stå markere nye indlæg med et ikon eller en  farve.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
30. juni 2006 - 14:02 #2
på denne side
http://hjemmeside-ting.magiske-michael.dk/javascript/nyhed.php
er der et script som viser et billede i en periode som du vælger, den fjerner dog ikke billedet når brugeren har klikket på det, men du kan vælge at det ikke skal vises efter f.eks den 10/7
Avatar billede leif Seniormester
30. juni 2006 - 14:17 #3
Hvis du skal have det andet skal det nok laves med noget php eller asp sammen med en database