Avatar billede suppenudel Nybegynder
30. juni 2006 - 02:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Netsolarie - fremtiden?

http:/www.netsolarie.dk

Når den lige virker igen - så den lige i reklame på tv, er det en joke eller hvad, eller kan man blive tildelt mørklødig pigmentering via RGB - nej? men det kunne være en opfindelse.. 8-)
Avatar billede bubbaa Nybegynder
30. juni 2006 - 06:44 #1
Jeg tror ikke det bliver opfundet. Hvad ville en virus så ikke gøre :)
Den sætter skærmen svagt igang så du ikke opdager det, men stadigvæk bliver forbrændt.
Ikke særlig rart.
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. juni 2006 - 08:51 #2
Det er så vidt jeg husker Jan Elhøj der har fundet på joken, som en del af programserien "Penislægens Værksted" på TV2 Zulu.
Avatar billede suppenudel Nybegynder
01. juli 2006 - 00:31 #3
- Det er rigtigt, reklamen blev også vist lige efter et "Penislægens Værksted"-program
Avatar billede peterkopi Nybegynder
02. juli 2006 - 21:35 #4
Fantastisk idé. Så blir der absolut ingen undskyldninger for at gå udenfor! 8-D
Avatar billede suppenudel Nybegynder
06. juli 2006 - 12:32 #5
hehe.. sørgeligt :-) Læg et svar dem der vil ha point, selvom der ikke er mange.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
06. juli 2006 - 12:44 #6
Jeg vil ikke, men laver du et netsolarie må du da sende et link :)
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. juli 2006 - 16:01 #7
Værsgo! Måske et fungerende online-solarie kunne hjælpe lidt på min blege nørdekulør :D
Avatar billede suppenudel Nybegynder
07. juli 2006 - 10:06 #8
Helt sikkert!

Der var faktisk lidt netsolarie over det dengang man sad og gloede ind i sit TV og ventede på at ens Commodore 64 blev færdig med at loade et bånd.. :-D