Avatar billede daniel24 Nybegynder
29. juni 2006 - 13:39 Der er 1 løsning

Oplåsning af template

Hej

Jeg har overtaget et webdesignprojekt, hvor siden er lavet via templates.
Jeg kunne godt tænke mig at modificere nogle af HTML-siderne. Dog kan dette ikke lade sig gøre da Dreamweaver kommer med en meddelelse om at templaten har låst siden så der ikke kan laves ændringer i de forskellige HTML sider

Når jeg åbner templaten er der en editable region, men der hvor jeg vil ændre er det låst?

Tak for hjælpen

Daniel
Avatar billede daniel24 Nybegynder
29. juni 2006 - 13:47 #1
fandt selv løsningen, lavede bare en editable region der i templaten