Avatar billede zahi Nybegynder
27. juni 2006 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søge Funktion

Hej!

Vi har en side hvor man kan søge efter vores produkter hvis man i søge felt skriver produktens navn.
Nu vil jeg gerne have at folk får mulighed også at søge på produktens nummer.

Hvordan kan man ændre det ?
Skal man lave en nu søge funktion eller ...?
Avatar billede mclemens Nybegynder
28. juni 2006 - 09:45 #1
[ Skal man lave en nu søge funktion eller ...? ] Ja - eller rettere den skal søge efter værdierne i varenr listen i databasen også...
Avatar billede zahi Nybegynder
25. september 2012 - 08:36 #2
lukker
Avatar billede zahi Nybegynder
25. september 2012 - 08:36 #3
lukker