Avatar billede venchil Nybegynder
27. juni 2006 - 10:34 Der er 1 løsning

Anbefaling af webcoder

Hej eksperter
Jeg skal her i sommeren skifte til Apples dejlige MAC OS Tiger, hvilket jeg glæder mig meget til... Men min eksisterende TSW Webcoder kører desværre ikke på mac. Jeg skal derfor ud og finde et nyt program til at kode websider med, og jeg ville høre om nogen af jer kendte en mac-kompatibelt webcoder-program med disse specs:

- Source highlighting, HTML, CSS og PHP
- Indbygget FTP-klient
- Søg og erstat-funktion
- Pris under 500 kr.
Avatar billede venchil Nybegynder
27. juni 2006 - 10:56 #1
Jeg har fundet en løsning: http://www.skti.org/skEdit_features.php