Avatar billede mainboard Nybegynder
27. juni 2006 - 00:27 Der er 3 kommentarer

Reetableringaf en Asus bærbar med XP!!

Hej

Jeg var i færd med at reetablere en asus bærbar, da jeg kom til at trykke på powerknap og maskinen lukkede ned..Nu har jeg det problem at den var nået 25% hen i recovery og nu kan jeg ikke reetablere med de medfølgende cd'er fordi den ikke kan finde partitionen med navn recovery... den er væk måske??? der står på seddel den ikke kan genskabes af bruger men er lavet fra fabrikken!!! Hvad gør jeg!! er der nogen måde hvorpå jeg kan få installeret XP ved hjælp af de recovery cd'er!!!! please hjælp mig!!
Avatar billede mainboard Nybegynder
27. juni 2006 - 01:39 #1
jeg har virkelig brug for hjælp!!!
Avatar billede yaris Praktikant
29. juni 2006 - 21:30 #2
har du eventuelt muglighed for at få den formateret/ fdisket  med en boot diskette ellers kan du lave en bootdisk på en cd rom for jeg mener at der burde være en muglighed for at starte instalationen igen hvis du får den tømt
Avatar billede yaris Praktikant
29. juni 2006 - 21:33 #3
forresten bootdisketter kan hentes på www.bootdisk.com