Avatar billede mikael5 Nybegynder
26. juni 2006 - 15:52 Der er 9 kommentarer

- Brugen af lyd.

hej.
når jeg ville afspille en sang i winamp kan det ikke lade sig gøre. så står der "Bad directsound driver. please install proper drivers or select another divice in configuration. Error code: 88780078.
Være venlig at skrive præcis hvad jeg skal gøre, så det bliver så let som muligt...

på forhånd tak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. juni 2006 - 16:00 #1
iflg. fora på nettet..
så prøv at se i (win+pause)enhedshåndtering under hardware, om der et udråbstegn--hvis så slet enheden og genstart..?
Avatar billede mikael5 Nybegynder
26. juni 2006 - 16:39 #2
hvad for en enhed skal jeg slette. der er en del med udråbstegn??
26. juni 2006 - 17:05 #3
... så mangler du en del driver/program til din hardware ...

Skal du sansynligvis hente ude i verden (læs=hjemmesiden for pågældende hardware...)
Avatar billede mikael5 Nybegynder
26. juni 2006 - 17:08 #4
skal jeg bare gå ind på deres hjemmeside og hente de drivers jeg mangler??
Avatar billede mikael5 Nybegynder
26. juni 2006 - 17:49 #5
hvad vil der ske hvis jeg slettede alle enhederne inde i enhedshåndtering?
26. juni 2006 - 20:29 #6
... den (XP) vil forsøge at lægge drivers (XP's standard) ind igen. Hvis de ikke passer til lige dit hardware SÅ får du (igen) disse gule udråbstegn...

Og så "...Skal du sansynligvis hente ude i verden (læs=hjemmesiden for pågældende hardware...)..."...

Hvilket er pænt almindeligt for relativt nyt hardware. Det anbefale iøvrigt for alt hardware af finde/bruge drivers fra leverandør hjemmesiden istedet for XP's standard.
Eks. for ATI grafikkort - Jooooo XP's driver virker da men performance bliver meget dårlig...
osv osv osv ...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. juni 2006 - 14:05 #7
hvorfor dårlig karma..??
04. juli 2006 - 19:13 #8
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. juli 2006 - 19:59 #9
den endte med at ...vi fik dårlig karma...??