Avatar billede kurdo Novice
25. juni 2006 - 21:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 9?

hej, jeg har fået købt pinnace studio 9. men jeg ved ikke helt hvordan man gør en film hurtigere eller langsommere.. jeg har prøvet det i skolen. men det er længer siden. kan nogen hjælpe?
Avatar billede kurdo Novice
27. juni 2006 - 13:54 #1
sker der noget? nogen der kan hjælpe?? :(
Avatar billede smashlotus Nybegynder
28. juni 2006 - 10:23 #2
Beklager, men du har oprettet spørgsmålet under en forkert kategori. Denne kategori bruges til til at debatere generelle spørgsmål vedrørende websiden www.eksperten.dk.

Luk dit spørgsmål og opret et nyt under den rette kategori - så vil du formentlig få respons. :)
Avatar billede kurdo Novice
28. juni 2006 - 14:04 #3
undskyld, jeg ved ikke hvor jeg skal opret det henne?`:S. det har noget med video og film og gør? :S
Avatar billede kurdo Novice
28. juni 2006 - 14:06 #4
hvordan lukker man en tråd eller hvad kalder man det.. indlæg.
Avatar billede smashlotus Nybegynder
28. juni 2006 - 17:20 #5
Umiddelbart vil jeg mene at denne kategori ville være passende:
"Generelt IT" > "Video"

Vedrørende lukning af spørgsmål så lægger du selv et svar (i stedet for kommentar) og derefter får du mulighed for at markere dit eget navn nederst på siden og trykke "Accepter".
:)
Avatar billede kurdo Novice
29. juni 2006 - 13:15 #6
ok tak.
Avatar billede smashlotus Nybegynder
29. juni 2006 - 19:33 #7
Velbekomme - og så mangler du bare lige at acceptere dit eget svar nederst på siden.. Marker dit navn og tryk accepter! :)