Avatar billede hcma Novice
25. juni 2006 - 11:01 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

vedr. den uofficielle FAQ om Eksperten.dk

er der nogen som ved om "E-FAQ Den Uofficielle....." er nedlagt ?
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2006 - 11:39 #1
Åbenbart, og den er også væk fra Ebruger.
http://www.ebruger.dk/faq.asp

Men du eller jeg kan vel ligge den op, hvis vi kan få fat i den?
Hvis der er nogle der pipper om Copyright, så var jeg med til at skrive den.*S*
Avatar billede hcma Novice
25. juni 2006 - 12:58 #2
der ligger en udgave her:  http://web.archive.org/web/20050306022428/http://expfaq.1go.dk/
men den kræver nok lidt redigering :o)
Avatar billede c-holst Novice
25. juni 2006 - 21:37 #3
Kunne man, hvis vi tager de vildeste tanker ind*G*, forestille os, at der var noget nyt og officielt på vej, hvorfor de "uoriginale" er taget ned,

eller er det bar tilfældighedernes spil
Avatar billede c-holst Novice
25. juni 2006 - 21:38 #4
Har i for øvrigt prøvet en ølkylling:-)
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2006 - 21:51 #5
Så vidt jeg husker er det Exp der har haft den liggende, måske kan en Co opklare mysteriet, jeg anmelder det lige.*S*

C-holst >> Nej, hvad er det? (Det lyder godt.*S*)
Avatar billede snowball Novice
25. juni 2006 - 21:56 #6
Der er åbenbart problemer hos 1go.dk!

Exp (brugeren, ikke Eksperten) vil flytte FAQ'en til hans eget domæne i nærmeste fremtid.
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2006 - 22:12 #7
OK, tak for info.*S*
Tak til Exp også for mailen.
Avatar billede hcma Novice
25. juni 2006 - 22:42 #8
så stopper jeg med at redigere den gamle og slipper for at uploade den til min egen side  :o))
tak for info
jeg lukker og slukker
Avatar billede c-holst Novice
26. juni 2006 - 12:52 #9
man tager en kylling, en dåseøl, en kuglegrill, salt og peber

tænder op, åbner øllen, drikker godt og vel det halve, stopper øllen op i kyllingen(lidt perverst men ok), gnidder i salt og peber, steger kyllingen stående på dåseøllen til den er klar.

set i en meget kendt kogebog af Jan Glæsel, afprøvet af flere kammerater og mig selv

klart et af sommerens blærehits
Avatar billede fromsej Praktikant
26. juni 2006 - 13:03 #10
Det lyder lækkert, hvad hvis man tager en 1 L. dåseøl og en kalkun?
(Kræver nok en temmelig stor kuglegrill.*GH*)

Ellers må de sq gensplejse en høne der lægger cylinderformede æg, så er det nemmere at placere dåsen.
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2006 - 13:11 #11
hvis du tager en kalkun, skal du passe på tiden, da det går meget hurtigere end i en normal ovn.  en kalkun på 4,5 kg tager kun 2 timer  (passer til 5-6 personer og så er 1 L øl altså for lidt - tank på hvor meget 5-6 kan drikke på 2 timer ;o)  )
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2006 - 13:11 #12
tank = tænk  (selv om der jo nok skal tankes op)
Avatar billede gratis Nybegynder
26. juni 2006 - 14:01 #13
det er sq for griner <(©¿©)> http://tinyurl.com/kxsbm sammen med ungkarlens morgenmad, et stks Porter med en Maggi terning i, er man jo rustet til en hel sommerlejr :0)
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2006 - 23:24 #14
ON TOPIC:
Jeg har nu taget konsekvensen af den ikke eksisterende respons fra 1go.dk, og registreret domænet expfaq.dk

Jeg vil i løbet af den næste uges tid få det på plads, og overføre expFAQ'en over på det, men indtil videre har jeg gjort den tilgængelig på http://expfaq.firewerx.dk

Strukturen er den samme, og vil også blive det på expfaq.dk.

Oven i hatten har jeg uploadet et 301 Permanently Redirect script på expfaq.1go.dk (kunne nemlig indtil i forgårs få kontakt med ftp'en), der gerne skulle sende alle de gamle links videre til expfaq.firewerx.dk/%QUERY_STRING%

Hvis der er nogen derude, der vil stille lidt server- og db-plads til rådighed (<2mb), og kan koble domænet på, så sig lige til. Jeg har selv kontrol over dns'en.
Avatar billede exp Juniormester
05. juli 2006 - 12:54 #15
ON TOPIC II:
ExpFAQ'en har fået sit eget domæne: expfaq.dk

Læs mere her:
www.exp.dk/spm/718888
Avatar billede hcma Novice
05. juli 2006 - 13:06 #16
exp >>  alle tiders guttermand  :o)
Avatar billede exp Juniormester
05. juli 2006 - 14:13 #17
c",)
16. juli 2006 - 19:43 #18
... jeg ser lige tilfældigvis at http://expfaq.dk/ er på banen igen...
Avatar billede exp Juniormester
16. juli 2006 - 19:45 #19
dr1 >>
Har den været nede i dag?
16. juli 2006 - 20:19 #20
(Undskyld - jeg var bare lidt ved at rydde op ... har selvfølgelig være der siden [http://www.eksperten.dk/spm/718888 - 04/07 2006] )
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2006 - 01:20 #21
Bare i orden du c",)