Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2006 - 20:27 Der er 1 løsning

File Upload

Hej,

Har kigget lidt på at lave en Database med mulighed for både Notes og Web brugere.

Men jeg synes den måde jeg kan få FileUpload komponenten til at fungere er uhensigtmæssig. Hvis jeg vedhæfter en fil i Notes klienten har den pænt ikonet med, men ved Web viser den bare "blankt" ikon.

Jeg lagde så mærke til at i TeamRoom skrever den noget tekst ved således at Ikoner osv. bliver vist i klienten, men jeg kan ikke gennemskue hvad kode der gør det.

Er der nogen som forstår hvad jeg mener eller skal jeg lave nogen Screenshots af hvad jeg tænker på.

På forhånd tak

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
25. juli 2006 - 23:17 #1
Lukker igen, da jeg kun skulle bruge det internt, så de må leve med de små ting som er forskelligt.