Avatar billede hsito Nybegynder
24. juni 2006 - 11:05 Der er 4 kommentarer

Kan ik slette Nero - og det påvirker andre ting

Hej...

Jeg har slettet Demo version af Nero 7, men der er vist stadig nogle filer der ik er slettet..
Jeg får dette fejl når jeg peger på et eller andet fil..
og også når jeg starter..

"Fatal Error :
Installation corrupted - please reinstall NERO"

står der...

Hva kan jeg gøre.. det ser ud til at jeg har fjernet hele nero pakken..
Avatar billede hsito Nybegynder
24. juni 2006 - 11:08 #1
ja, når jeg peger på en media fil...
Avatar billede hsito Nybegynder
24. juni 2006 - 11:13 #2
undskyld, det er mere når jeg klikker første gang på en video fil...
Er det fordi jeg så dem på "nero show time" som var en slags media player...
...
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 11:30 #3
højreklik på filen gå ned til åben med, og vælg så hvilket program du vil åbne den med, eller vælg egenskaber, åben med, og skift afspiller.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 11:35 #4
Du kan hente et værktøj her, til at fjerne de sidste rester af Nero med
http://www.nero.com/nero7/eng/Clean_Tools.html