Avatar billede ksr Nybegynder
10. maj 2001 - 13:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Egen sti i access

Hvordan finder jeg ud af hvor min access.mdb ligger ???
Da den skal ud at ligge på en server, og det kan være at access.mdb skal flyttes.
jeg har en Shell kommando der kalder upload.exe og dette program ligger altid i samme sti som access.mdb, men bliver access.mdb flyttet skal jeg ind at ændre koden og det vil jeg gerne undgå, er der nogle der kan hjælpe ???

Avatar billede lkp Nybegynder
10. maj 2001 - 13:11 #1
Hej KSR

Funktionen:
currentproject.Path

Returnerer stien til databasen.

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede lkp Nybegynder
10. maj 2001 - 13:12 #2
PS: Er det ikke lidt lovlig mange point?

Såfremt du accepterer, bør du kun give max. 30 point for et svar af denne type/sværhedsgrad.

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede ksr Nybegynder
10. maj 2001 - 13:39 #3
Hmmm

Det er muligt du syntes det er let, men jeg har haft nogle kvaler med det.

KSR

10. maj 2001 - 18:41 #4
That\'s what I call \'Easy Money\' :o))

Way to go, Lars :o)

Jeg tager også hatten af, for at du rent faktisk kun bad om 30 point for svaret. Det er den rette ånd...
Avatar billede lkp Nybegynder
11. maj 2001 - 13:13 #5
Hej Thomas og KSR

Tak for de pæne ord, og de mange point !!

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede baltazar_ Nybegynder
14. maj 2001 - 18:40 #6
orrrhhh LKP er sgu rig nu.. :O)
jeg har fem point tilbage  *LOL* så jeg må vist til at stå tidligt op for at score guldet hehe

aspknokleren