Avatar billede ts_dg Nybegynder
23. juni 2006 - 17:04 Der er 1 kommentar

Hvordan kommer her ind: http://sea.search.msn.dk/dnserror.aspx?FO

Når man skriver en url, som ikke findes, så kommer man ind på:
http://sea.search.msn.dk/dnserror.aspx?FORM=DNSAS&q=www.xxxxxxx.dk

Her inde vil der være nogle forslag til, hvad der kunne være, man var ude efter. Mit spørgsmål er så: Hvordan kommer man til ligge, som en af de sider den forslår?
Avatar billede madx Nybegynder
24. juni 2006 - 09:40 #1
Det er en default opsætning i internet explorer

His du skriver noget, der ikke er en URL eller noget der findes sendes indholdet over MSN som en søgning.

Du kan slå det fra i instillinger, under Avanceret, Søgning fra adresselinien

Mht. hvordan du kommer frem som en af dens forslag, - det er som sagt en søgning i MSN på indholdet i adresselinien, så hvis brugeren skriver noget med mobiltelefoner, så kommer resultaterne til at vise noget med det - ligesom på normal vis. Mao. så kan du ikke gøre meget for at komme i betragtning.