Avatar billede rubberduckone Nybegynder
23. juni 2006 - 01:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HDMI stik til dual løsning med 2 Samsung 19' 930BF

Hej
Har investeret i 2 19' Samsung 930BF.
Tanken er at køre applikation i en og udviklingsmiljø i anden. (eller andre tilsvarende - men en app. pr. skærm)

Grafikkort er 512mb Galaxy Geforce 6600 DDR2 PCI-E

Har kun et HDMI på maskinen.
Findes der muligheder for at tilkoble begge skærme via HDMI eller må jeg i så fald "lade mig nøje" med alm. VGA evt. via switchbox el. lign.?
Avatar billede rubberduckone Nybegynder
27. juni 2006 - 00:42 #1
Rettelse af fejl.

Der er naturligvis tale om DVI stik - ikke HDMI, beklager fejlen.
Avatar billede rubberduckone Nybegynder
11. november 2006 - 20:24 #2
Hej,

Der er kun en af hver udgang på PC'en. Dermed er der i udgangpunktet også kun mulighed for 2 skærme - den ene analog, den anden digital. Har nu forbundet skærmene på denne, lidt besynderlige vis. Det virker upåklageligt, selvom en kører analog, mens den anden kører digital.