Avatar billede mmf89 Nybegynder
21. juni 2006 - 14:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Synkronicere mellem 2 servere

Hejsa.

Er rimelig grøn på Exchange 2003. Men har en SBS 2003 kørende med Exchange. Den skal inden længe være vores "egen" email-server. Indtil videre har dette været via en Hosted Exchange æøsning ude af huset. Er det muligt, at hente de data der allerede ligger på den exchange server der bruges.
Har prøvet at opsætte min egen server til at hente via pop3 i Exchange Manager/Connectors/POP3 Connector Manager, og her indtaste servernavn; brugernavn og password. Men intet sker..
Avatar billede bjuhl Nybegynder
27. juni 2006 - 12:45 #1
På hver bruger kan du lave en eksportering til en PST-fil, som så kan importeres igen. Det er nok den letteste løsning.
Avatar billede mmf Nybegynder
27. juni 2006 - 13:27 #2
Ok bjuhl den lå jo lige til højrebenet.. Takker
Avatar billede mmf Nybegynder
27. juni 2006 - 13:29 #3
Hvordan =)(/%&¤(&/%(/)(/)(&)?=)`?=)`?=()(/=)( er det nu man giver point..???
Avatar billede bjuhl Nybegynder
27. juni 2006 - 13:37 #4
Ja, der er jo ingen grund til at gøre det mere vanskeligt end nødvendigt.

Mærker navn, og tryk accepter.
Avatar billede mmf Nybegynder
27. juni 2006 - 13:43 #5
Jeg er snotdum, kan ikke få det til at virke. Hvis jeg trykker på dit brugernavn, kan jeg bare se information omkring dig..???
Avatar billede bjuhl Nybegynder
27. juni 2006 - 13:46 #6
Du skal mærkere mig i boksen i bunden.
Avatar billede mmf Nybegynder
27. juni 2006 - 13:57 #7
bjuhl jeg er lost. Kan ikke finde en boks i bunden. Hvad fan... sker der??
Avatar billede mmf89 Nybegynder
27. juni 2006 - 13:59 #8
Sorry, var logget ind med forkert brugernavn. Skal ikke ske igen..